پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۹۱۲۰
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۱:۱۹
مدیر درمان تامین اجتماعی استان البرز اعلام کرد که بخشی از فعالیت های سازمان تامین اجتماعی بر حفظ و ارتقای سلامت بازنشستگان متمرکز شده است.

شعار سال: ابوالفضل آفریده روز دوشنبه در چهارمین دوره آموزشی سلامت بازنشستگان که باعنوان طرح نسیم سلامت درسالن فرهنگسرای ولایت اداره ارشادشهرستان فردیس برگزار شد، افزود: براین اساس طرح نسیم سلامت با محور تثیبت و ارتقاء سطح سلامت بازنشستگان و مستمری بگیران برنامه ریزی شده است. وی گفت: یکی از ارکان و وظایف کاری کارکنان مدیریت درمان در کلیه مراکز درمانی استان البرز پیشگیری از بیماری ها و ارتقاء سطح سلامت بیمه شدگان، بازنشستگان و مستمری بگیران است. مدیر درمان تامین اجتماعی استان البرز اظهار داشت: گام اول مدیریت درمان تامین اجتماعی استان البرز با همکاری اداره کل امور فرهنگی و اجتماعی بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی و کانون بازنشستگان و مستمری بگیران استان البرز، آشنایی بیمه شدگان با علائم و نشانه های بیماری های شایع و مزمن و نحوه مقابله با آن است .

آفریده، با اشاره به اهمیت رسیدگی به مقوله سلامت و ترویج آن بین بیمه شدگان افزود : بیماری فشار خون و دیابت از مهمترین بیماری های شایع سنین بالاست که در دوره های آموزشی تلاش می شود راه های مقابله با این بیماری ها آموزش داده شود. قلی شادبخش رئیس کانون بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی استان البرز اظهار داشت: ترویج و توسعه فرهنگ سلامت بین بازنشستگان و مستمری بگیران در اولویت برنامه های کاری کانون در استان البرز است و برگزاری این همایش ها در استان البرز و همچنین شهرستان فردیس که به منظور کاهش هزینه های درمان و ارتقاء سطح سلامت بازنشستگان می باشد درخور توجه است . درحاشیه این همایش علاوه بر ارایه بروشورهای آموزشی، تیم های درمانی، اعزامی از سوی پلی کلینیک تخصصی فردیس و دی کلینیک شهید محمد حاجی زاده ، نسبت به تست قندخون و تست فشارخون بازنشستگان اقدام شد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی سپبدار نوین، تاریخ انتشار - ، کدمطلب: - ،www. p-sepidar.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین