پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۹۱۳۴
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۱:۱۷
برای اولین‌بار در استان زنجان تعویض کامل مفصل شانه در بیمارستان بوعلی خرم‌دره توسط دکتر محسنی صورت گرفت.

شعار سال: برای اولین‌بار در استان زنجان تعویض کامل مفصل شانه توسط دکتر نیما محسنی جراح ارتوپد بیمارستان بوعلی‌ سینا، روی بیمار 64 ساله صورت گرفت. این بیمار 64 ساله دچار شکستگی و خردشدگی شانه شده بود.

این عمل که برای اولین‌‌بار است در استان صورت می‌گیرد در معدود مراکز جراحی در ایران انجام شده است. همچنین پیش‌تر نیز برای اولین ‌بار در استان زنجان بازسازی هم‌زمان لیگامان صلیبی قدامی و خلفی در بیمارستان بوعلی‌ سینا توسط این جراح به روش آرتروسکوپیک انجام شده بود.

در این جراحی، بیمار آقای ٣٧ ساله که به دنبال تصادف دچار پارگی همزمان لیگامان صلیبی قدامی و خلفی شده بود تحت جراحی آرتروسکوپیک بازسازی قرار گرفت.

این عمل در بعضی مراکز فقط در مورد لیگامان صلیبی قدامی انجام می‌شود ولی در مورد لیگامان صلیبی خلفی فقط تعداد معدودی از مراکز قابل انجام است و برای اولین ‌بار در استان زنجان و حتی استان قزوین این جراحی در بیمارستان بوعلی‌سینا با موفقیت صورت گرفت.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار 17 شهریور 96، کدمطلب: 966-5991-5 ، www. isna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین