پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۹۸۰۴
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۷
روز گذشته (19شهریور) ۱۸ پرونده ساخت و ساز غیر مجاز در حریم و بستر رودخانه و حریم راه به نتیجه رسیده و تخریب شدند

شعارسال: لشگری دراین خصوص گفت: به دستور مرجع محترم قضایی و با نظارت ایشان، همکاری نیروی انتظامی، اداره امور منابع آب و اداره راه، ساخت و ساز های غیر مجاز که توسط اداره محیط زیست کرج و امور منابع آب و اداره راه گزارش گردیده بودند، تخریب شدند.

رییس اداره حفاظت محیط زیست کرج اضافه کرد: اکثر کسانی که در محل حضور داشته و بناهای غیرمجاز ساخته بودند متاسفانه از مسیر اخذ مجوز و دستگاه های متولی اصلی بی اطلاع بوده و بعضا تصور می کردند نامه ای که به صورت استعلام جهت اخذ مجوز برای دستگاه های متولی صادر شده مجوزی است برای شروع کار! البته دراین بین افرادی بودند که با آگاهی دست به تخلف زده و حتی با وجود اینکه قبلا یک بار ساخت و ساز های غیر مجاز شان تخریب شده بود، مجددا دست به ساخت و ساز غیرمجاز زدند.

وی در ادامه گفت: در حوزه مبحث قانونی ساخت و ساز غیرمجاز، با توجه به آنکه مجازاتی برای این موضوع وجود نداشته متاسفانه شاهد هستیم پس از تخریب توسط دستگاه های دولتی که هزینه سنگینی هم دارد مجددا ساخت و ساز در همان محل آغاز می شود.

این مسوول از مردمی که قصد خرید ملک یا ساخت و ساز در محور کرج - چالوس دارند درخواست نمود حتما از دستگاه های متولی منجمله ادارات امور منابع آب، جهاد کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست مجوز دریافت کرده و جرائم قانونی را نیز رعایت کنند.

در پایان لشگری گفت تصمیم گرفتیم ادارات متولی توسط تابلو و بنر شرایط اخذ مجوز را اعلان عمومی کرده تا راه را برای کسانی که از این طریق کسب درآمد نامشروع می کنند بسته شود.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از روزنامه قانون، تاریخ انتشار: 20شهریور1396، کدخبر: 52408: www.ghanoondaily.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین