پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۹۸۴۷
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۱:۱۴
رئیس هیأت فوتبال چهارمحال و بختیاری گفت: نماینده استان در هفته دهم مسابقات لیگ یک فوتبال ساحلی کشور به پیروزی رسید.

شعار سال: طهمورث حیدری صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: تیم شهدای چلیچه نماینده چهارمحال و بختیاری موفق شد در هفته دهم مسابقات لیگ یک فوتبال ساحلی کشور در شهر چابهار تیم شهرداری این شهر را با نتیجه 6 بر 3 شکست داد.

وی با بیان اینکه مجید محمودی سه گل، صادق صادقی، میلاد عباس‌پور، اسماعیل مختاری گل‌های این بازی برای تیم استان به ثمر رساندند افزود: هم اکنون و در پایان هفته دهم تیم شهدای چلیچه با 15 امتیاز در رده چهارم جدول لیگ یک فوتبال ساحلی کشور قرار دارد.

رئیس هیأت فوتبال چهارمحال و بختیاری همچنین در ادامه اضافه کرد: در روز نخست مسابقات فوتبال رده سنی جوانان استان تیم ستارگان زاگرس شهرکرد 4 بر 3 ستارگان فلارد را شکست داد و شهرداری جونقان با 2 گل از سد بنیان پارسیان فرخشهر گذشت.

حیدری گفت: در روز نخست مسابقات فوتبال رده سنی نونهالان استان هم استقلال نوین شهرکرد با سه گل اتحاد شهرکرد را از پیش رو برداشت و پرسپولیس چهارمحال در یک بازی پرگل و با به ثمررساندن 6 گل شهدای اردل را مغلوب کرد و در بازی پایانی ستارگان زاگرس شهرکرد با نتیجه 2 بر 1 سالداران جونقان شکست دادند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار 21 شهریور 96، کدمطلب:13960621000724، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
برگزیده ها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین