پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۰۱۵۱
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۱:۲۸
رئیس‌جمهور سوریه تاکید کرد که کشورش با گام‌های استوار به سوی پیروزی در حال حرکت است.

شعارسال: بشار اسد رئیس‌جمهور سوریه در دیدار با هیئتی از شخصیت‌های شرکت کننده در گردهمایی اتحادیه بین المللی همبستگی با سوریه ضد تروریسم، محاصره و سیاست‌های مداخله جویانه امپریالیست گفت: با وجود جنگ تروریستی نظامی و اقتصادی و رسانه‌ای که سوریه از حدود 7 سال قبل با آن مواجه است، اما با گام‌های استوار به سمت پیروزی حرکت می‌کند.

وی بر اهمیت نقش سازمان‌های مردمی و نیروهای اجتماعی در بیدار سازی و هشدار درباره خطرات تروریسم که در دنیا به‌ویژه کشورهایی که حامی آن بوده اند گسترش می‌یابد، تاکید کرد.

رئیس‌جمهور سوریه همچنین در این دیدار از آثار منفی محاصره اقتصادی و غیر اخلاقی و مغایر با قوانین بین‌المللی و حقوق بشری برخی قدرت‌های بزرگ بر ملت‌هایی که همچنان به حاکمیت و تصمیم مستقل پایبند هستند، سخن گفت.

اعضای این هیئت نیز با تاکید بر همستگی خود با ملت سوریه در مبارزه با تروریسم و محاصره، اعلام کردند: جنگی که امروز مردم سوریه با آن مواجه هستند، برای منطقه و دنیا بسیار مهم است، زیرا پیامدهای آن، نقطه عطفی در تاریخ بشریت محسوب می‌شود.

اعضای هیئت مذکور همچنین بر ضرورت یکپارچه سازی تلاش همه دوستداران صلح و دفاع از حاکمیت قوانین بین‌المللی در راه مبارزه با تروریسم و احترام به حاکمیت کشورها و حق ملت‌ها در تعیین سرنوشت خود تاکید کردند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 23شهریور1396، کدخبر: 1518193: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین