پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۳۰۹۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۵
بشار اسد در دیدار با هیئتی از شخصیت‌های عربی بر ضرورت تقویت احساسات ملی عربی در مقابله با طرح‌های تجزیه طلبانه در منطقه تاکید کرد.
شعارسال: در این دیدار اوضاع سوریه در سایه جنگ تروریستی که سوریه در معرض آن قرار دارد و مشکلات از جمله ضعف، تفرقه و گسترش تروریسم و افراط گرایی که جهان عرب با آن مواجه است و تاثیرات بدتر شدن اوضاع جهان عرب بر مساله فلسطین مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

بشار اسد،‌ رئیس‌جمهوری سوریه این دیدار تاکید کرد: اگر جانفشانی‌های ارتش و ایمان ملت سوریه به وطن و وحدتش نبود هرگز سوریه نمی‌توانست ظرف این سال‌ها پایداری کند. مردم سوریه شامل همه قشرها نمونه عالی جانفشانی را نشان دادند.

اسد به چالش‌های جهان عرب اشاره و بر ضرورت پایبندی به اندیشه قومی و تقویت احساسات ملی عربی برای مقابله با طرح‌های تجزیه طلبانه در منطقه تاکید کرد.

اعضای این هیئت نیز بر ضرورت ایستادگی در کنار سوریه تاکید کردند زیرا که حمایت از سوریه به مثابه حمایت از آرمان فلسطین است.

اعضای این هیئت اشاره کردند: پیروزی سوریه بر تروریسم و همه طرح‌ها و توطئه‌ها حتمی و این پیروزی سرآغاز تحولات راهبردی مثبت در منطقه عربی است.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تاریخ انتشار: 28 اردیبهشت 1396، کدخبر: 96022818121، www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۹
0
0
بشار هم روزی تموم می شه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین