پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۰۱۸۴
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۶
رئیس انجمن قلب و عروق ایران گفت: در زمینه قلب و عروق بیمارانی هستند که از کشورهای همجوار برای درمان به ایران مراجعه می‌کنند ولی باید توجه داشت بیماران ایرانی در اولویت درمان قرار دارند.

شعارسال:فریدون نوحی، رئیس بیمارستان قلب شهید رجایی در حاشیه نوزدهمین کنگره بین‌المللی تازه‌های قلب و عروق ایران در جمع خبرنگاران گفت: خوشبختانه در تمام بیمارستان‌های کشور پیشرفت‌های خوبی در زمینه درمان بیماری‌های قلب و عروق صورت گرفته است.

وی گفت: در حال حاضر تمام خدمات درمانی قلب و عروق در سراسر نقاط کشور به بیماران ارایه می‌شود طبیعی است که برخی درمان‌ها که نیاز به روش‌های اختصاصی‌تر دارد در تهران و مراکز شهرهای بزرگ توسط اساتید صورت می‌گیرد.

رئیس انجمن قلب و عروق ایران در توضیح این پیشرفت‌ها گفت: در گذشته برخی از بیماری‌ها مثل تعویض دریچه آئورت باید عمل جراحی صورت می‌گرفت که در حال حاضر در شرایطی خاص می‌توان از طرق پوست جراحی انجام داد.

نوحی تصریح کرد: در زمینه قلب و عروق بیمارانی هستند که از کشورهای همجوار و خارجی برای درمان به ایران مراجعه می‌کنند ولی باید توجه داشت همیشه اولویت با درمان بیماران داخلی بوده و توریست درمانی وضعیت بدی ندارد و می‌تواند بهتر از این باشد.

رئیس انجمن قلب و عروق ایران ادامه داد: تعداد کل پیوندهای قلبی در کشور آماری در دسترس نیست اما باید توجه داشت چالش اصلی این حوزه در دسترس نبودن قلب مناسب برای پیوند است اما مردم ما نسبت به گذشته توجه بیشتری به موضوع اهدای قلب دارند و به این سطح از آگاهی رسیده‌اند که در صورت بروز اتفاق ناگوار برای بستگان اقدام به اهدای اندام بدن کنند.

نوحی گفت: در زمینه پیوند قلب و ریه بصورت همزمان یکی از موضوعاتی است که با دشواری همراه است که امیدواریم با تلاش متخصصان این موضوع نیز حل شود تا بتوانیم به بیمارانی که نیاز به پیوند همزمان قلب و ریه دارند کمک کنیم

شعارسال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته ازخبرگزاری فارس ،تاریخ انتشار23شهریور96،کدخبر: 13960622001477 ، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین