پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۰۷۲۱
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۸
مدیر عامل سابق باشگاه استقلال گفت:به نظر من صلاح نیست منصوریان در این مقطع زمانی برکنار شود.
شعارسال: مدیر عامل سابق باشگاه استقلال گفت:به نظر من صلاح نیست منصوریان در این مقطع زمانی برکنار شود.

واعظ آشتیانی، درباره باخت استقلال و نحوه مدیریت افتخاری اظهار کرد: درباره مدیریت افتخاری باید بگویم که متاسفانه این مدیر، هیئت مدیره ناهمگونی نصیبش شده است. یکی از اعضای هیئت مدیره به دلیل آشنا نبودن با فضای فوتبال مدام از طریق رسانه‌ها تشنج آفرینی می‌کند و شاید یکی از دلایلی که باعث می‌شود مشکل پیش بیاد وجود همین عضو هیئت مدیره است. با توجه به شرایط موجود بنابراین نمی‌توان گفت که افتخاری ضعف مدیریت ندارد بلکه اگر ایشان مدیر مقتدری بود با این عضو برخورد می‌کرد تا پیش از این او با رسانه‌ها ارتباط برقرار نکند و حرف‌های غیرمعقول و غیر فنی نزند.

او در مورد برکناری منصوریان از استقلال نیز گفت: به نظر من هنوز صلاح نیست که این برکناری رقم بخورد و اگر قرار بر این بود که در کادر فنی تغییر ایجاد شود باید این امر در ابتدای فصل صورت می‌گرفت و جدا از اینکه در گذشته نظاره‌گر این بودیم که نه تنها جا به جا شدن مربی و سرمربی نتایج قابل توجهی را به دنبال نداشته بلکه باعث شده هزینه‌های زیادی هم به باشگاه تحمیل شود بنابراین برکناری را غیر منطقی نمی‌دانم و به صلاح باشگاه نیست. حتی به یاد داریم که در فصل هفتم لیگ برتر وقتی حجازی را برکنار کردند و مربی جدید جایگزین او شد نتایج خوبی بدست نیامد و این اتفاق هم می‌تواند درباره منصوریان رقم بخورد.

مدیرعامل سابق استقلال بیان کرد: معتقدم مدیریت در این مقطع باید صبوری کند و فضا را برای آرامش تیم مهیا کند و از طرفی هواداران نیز صبوری کنند چه بسا همان طور که سال گذشته نظاره‌گر بودیم استقلال تا نایب قهرمانی نیز پیش رفت و ضمن اینکه اکنون در هفته ششم لیگ برتر هستیم و هنوز اتفاق خاصی هم پیش نیفتاده است بنابراین اکنون مدیریت استقلال باید برای آرامش تیم دست به کار شود و سخنگوی باشگاه درباره این مسئله با رسانه‌ها ارتباط برقرار کند و هواداران را به صبور بودن تشویق کند و اینکه از آنها بخواهد که همچنان تیم را مورد حمایت قرار دهد تا تیم به نتیجه ایده‌آل برسد.

واعظ آشتیانی ادامه داد: به شخصه نگران وضعیت استقلال نیستم چرا که می‌دانم شرایط این تیم بهتر می‌شود. اگر نام این اتفاق‌ها را بدشانسی بگذاریم باید اعلام کنیم که مصدومیت‌های زیادی گریبانگیر این تیم شده و تمامی این مسائل باعث بروز آمدن مشکل‌های متعدد برای استقلال شده است. بنابراین استقلال جای نگرانی برای لیگ نتایج خوب ندارد.

مدیرعامل سابق استقلال درباره اینکه عده‌ای خواهان برکناری افتخاری هستند گفت: کسانی که روی افتخاری زوم می‌کنند مسائل مدیریتی را به نوع دیگری تحلیل می‌کنند. افتخاری با هیئت مدیره‌ای که یک عضو آن فکر می‌کند عقلش از همه بیشتر است چه کار می‌تواند انجام دهد. در این مقطع وزارت ورزش و جوانان باید این عضو را برکنار کند و افرادی را برای این هیئت انتخاب کند که درون جلسه‌ها تنش ایجاد نکند و به نوعی افرادی به راس بیایند که فضای فوتبالی را تجربه کرده باشند .

آشتیانی عنوان کرد:بنابراین تمامی مشکل ها در افتخاری خلاصه نمی‌شود و انصاف نیست همه چیز را به گردن افتخاری بیاندازیم البته ناگفته نماند افتخاری ضعف مدیریتی دارد اما اینکه برخی افراد در این برهه مدیریت افتخاری را افتضاح می‌دانند یادشان رفته که در دوره مدیریت خودشان مدیری ناکارآمد بودند که اکنون افتخاری را مدیری ناکارآمد می‌دانند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: 25 شهریور 1396، کدخبر: 6244455، www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین