پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۲۶۳۸
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۴
سخنگوی جبهه یاران انقلاب اسلامی گفت : برخی تشکل ها نه تنها یار نظام نیستند بلکه بار نظامند و مشکلاتی را خواسته یا ناخواسته ایجاد می کنند.

شعارسال: امیررضا واعظ آشتیانی عصر روز (جمعه) طی سخنانی در ششمین گردهمایی جبهه یاران انقلاب اسلامی که در مجموعه فرهنگی یادمان شهدای هفتم تیر برگزار شد، این مطلب را اعلام کرد.

وی با اشاره به سابقه سه ساله فعالیت این تشکل سیاسی اصولگرا گفت: همواره تلاش این تشکل بر این بوده است که یار نظام باشد، نه بار نظام ؛ ما همواره تلاشمان این بوده که صداقت در گفتار، اخلاص در عمل و بصیرت در تفکر و تصمیم را در رفتارمان رعایت کنیم.

سخنگوی جبهه یاران انقلاب اسلامی با بیان اینکه باورمان این است که باید ادب سیاسی را سرلوحه کار خود قرار دهیم، اظهار کرد: ما باورمان این است که رعایت ادب سیاسی و پرهیز از دروغ گویی و بداخلاقی سیاسی را باید سرلوحه کار خودمان قرار دهیم.

واعظ آشتیانی افزود: ما رعایت احترام همه تشکل های سیاسی داخل نظام را بر خود واجب می دانیم، به آرمان های نظام و انقلاب باور داریم، معتقد به ولایت مطلقه فقیه هستیم و تدبیر را نیز در تصمیم گیری هایمان همواره مورد توجه قرار می دهیم.

سخنگوی جبهه یاران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه برخی تشکل ها انتقادات خودشان نسبت به مسایل روز را مورد معامله قرار می دهند، گفت: این روزها مد شده است که احزاب و گروه های سیاسی اگر انتقادی دارند، آن را معامله می کنند و به تعبیری دوست دارند وسط لحاف بخوابند تا به هر سمتی چرخیدند، سرما نخورند اما ما به همه مجموعه های انقلاب احترام می گذاریم و در عین حال چنین رفتاری نافی انتقاداتمان نیست.

واعظ آشتیانی گفت: ما به پشتوانه مردمی تشکلمان اعتقاد داریم و باور داریم که زنان می توانند در جامعه تاثیر گذار باشند و هستند، بنابراین بانوان نیز در تشکل ما جایگاه ویژه‌ای دارند و به نقش آفرینی آنها در فعالیت های سیاسی توجه مخصوص داریم.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 3دی1395، کدخبر: 82357920: www.irna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین