پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۲۲۱۶
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۸
سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت:مجمع عمومی اصولگرایان اواخر دی ماه برگزار می‌شود و زمان دقیق برگزاری آن قرار است در شورای مرکزی جبهه پیروان مشخص شود.

شعار سال: سید کمال سجادی با بیان اینکه جبهه پیروان خط امام و رهبری در حال حاضر کاندیدایی معرفی نمی‌کند، گفت: در مرحله بررسی کاندیداهای بالقوه و بالفعل از میان افراد مطرح شده هستیم تا ائتلاف اصولگرایان به یک اجماعی برسند و آن زمان گزینه مورد نظر به شورای ائتلاف اعلام می‌شود.

او با اشاره به اظهارنظر یکی از اعضای جبهه پیروان مبنی بر کاندیداتوری باهنر، افزود: طی تماسی که با آقای باهنر داشتم، خبر کاندیداتوری خود را تکذیب کرد.

سجادی گفت: جبهه پیروان گزینه نهایی خود را طی دو ماه آینده معرفی می‌کند.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری بیان کرد: مجمع عمومی اصولگرایان اواخر دی ماه برگزار می‌شود و زمان دقیق برگزاری آن قرار است در شورای مرکزی جبهه پیروان مشخص شود.

*نشست اصولگرایان با جامعه روحانیت مبارز تا دو هفته آینده

او درباره دعوت جامعه روحانیت مبارز از اصولگرایان برای رسیدن به وحدت گفت: شاید نشست با اعضای جامعه روحانیت طی دو هفته آینده برگزار شود، لذا جامعه روحانیت در حال تدارک برگزاری این برنامه است.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاري ایلنا، تاریخ انتشار: 1 دی 1395، کد مطلب: 439807 :www. ilna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین