پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۱۷۱۹
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۸
عضو مجمع نمایندگان استان تهران بر ضرورت هر چه سریع تر تعیین تکلیف وضعیت کودکان متکدی تبعه افغان در اردوگاه عسکرآباد ورامین تاکید کرد.

شعار سال: حسن نوروزی با ابراز خرسندی از جمع آوری کودکان کار و متکدی پایتخت با بیان اینکه حضور این کودکان چهره شهر را تخریب کرده است، تصریح کرد: متاسفانه تعداد زیادی از این کودکان به صورت باندی و گروهی فعالیت می کنند و تعداد آن ها روز به روز در حال افزایش است که اگر هر چه سریع تر این معضل مدیریت نشود مشکلات اجتماعی و امنیتی آن دامنگیر کشور خواهد شد بنابراین در این رابطه تمامی دستگاه ها به ویژه شهرداری، نیروی انتظامی و بهزیستی باید وظیفه خود را به درستی انجام دهند.

نماینده مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم زدودن چهره پایتخت از تمامی کارتن خواب ها، متکدیان و کودکان کار با بیان اینکه طرح جمع آوری کودکان نباید متوقف شود، گفت: نباید خرده ای بر دستگاه های متولی جمع آوری و ساماندهی کودکان کار گرفت زیرا آن ها وظیفه خود را انجام می دهند و رسانه ها و مردم باید تا به نتیجه رسیدن طرح شکیبا باشند.

وی در رابطه با برخی واکنش های داخلی و خارجی به طرح جمع آوری کودکان کار و نگهداری کودکان تبعه افغان در اردوگاه با بیان اینکه نگهداری این کودکان در اردوگاه امن تر از حضور آن ها در سطح شهر است، تصریح کرد: هر چند بهتر بود این کودکان در جایی مناسب تر از اردوگاه نگهداری می شود اما به نظر می رسد حضور آن ها در اردوگاه بسیار ایمن تر از حضور در سطح شهر و زیر سلطه مافیا است.

باید هر چه سریع تر وضعیت کودکان متکدی تبعه افغان در اردوگاه عسکرآباد ورامین تعیین تکلیف شود

این نماینده مردم در مجلس دهم با تاکید بر اینکه باید هر چه سریع تر وضعیت کودکان متکدی تبعه افغان در اردوگاه عسکرآباد ورامین تعیین تکلیف شود، گفت: باید وضعیت اقامت این کودکان بررسی و کودکانی که به صورت غیرمجاز در تهران ساکن هستند را همراه خانواده به کشورشان عودت و آن هایی هم که به صورت قانونی هستند را به خانواده ها واگذار و از آن ها تعهد بگیرند تا دیگر سطح حضور آن ها در سطح شهر نباشیم.

مهمترین اولویت کاری شهرداری تهران باید ساماندهی کارتن خوابان و کودکان کار و متکدی و حرفه آموزی و اجتماع پذیری آن ها باشد

نوروزی با تاکید بر اینکه مهمترین اولویت کاری شهرداری تهران باید ساماندهی کارتن خوابان و کودکان کار و متکدی و حرفه آموزی و اجتماع پذیری آن ها باشد، تصریح کرد: شهرداری با بودجه مناسبی که در اختیار دارد می تواند با ایجاد کارگاه آموزش و حرفه آموزی تمامی کودکان کار ایرانی و خارجی را بر عهده بگیرد.

نماینده مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه طبق برخی آمارها 60 تا 120 هزار معتاد خیابانی در سطح شهر تهران وجود دارد، گفت: آسیب هایی اجتماعی پایتخت باید با تلاش تمامی دستگاه ها مدیریت شود./

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری خانه ملت، تاریخ انتشار 31 شهریور 96، کد مطلب: - ، www. icana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین