پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۸۸۹۹
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۲
رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر کرج از اجرای طرح ساماندهی متکدیان در کرج و جانمایی مکان هایی برای اسکان این افراد در سطح شهر خبر داد.

شعار سال: اکبر سلیم نژاد با تأکید بر اینکه درصدد اجرای طرح جذب، پذیرش و ساماندهی متکدیان از جمله کودکان کار برای رفع آسیب‌های تهدیدکننده هستیم، اظهار کرد: این امر با برنامه‌ریزی‌های دقیق طی روزهای آتی در سطح کلان‌شهر کرج اجرایی می‌شود.

وی بابیان اینکه ساماندهی متکدیان و کارتن‌خواب‌ها در قالب گرمخانه‌ها و مراکز نگهداری آسیب‌دیدگان اجتماعی انجام می‌پذیرد، افزود: حضور متکدیان علاوه بر مشکلات عدیده چهره زشتی را به شهر می‌بخشد.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر کرج بابیان اینکه به‌منظور ساماندهی متکدیان، کارتن‌خواب‌ها و کودکان کار در سطح کلان‌شهر کرج پنج خودروی ون در رنگ‌های متفاوت در نظر گرفته‌شده تا با همکاری نیروی انتظامی اقدامات لازم را انجام دهد، تصریح کرد: پنج محل در نقاط مختلف شهر برای اسکان این افراد در نظر گرفته‌شده است.

سلیم نژاد هدف از اجرای این اقدام را کاهش آسیب‌های اجتماعی و زیبا کردن چهره شهر کرج عنوان کرد و گفت: متکدیانی که تابعیت ایرانی ندارند نیز در این طرح جمع‌آوری خواهند شد.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر کرج تأکید کرد: با متکدیان غیر ایرانی و اتباع خارجی طبق نظر قوه قضائیه برخورد خواهد شد و در این راستا تابع نظر این نهاد خواهیم بود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 4 آبان 96، کد مطلب: 4125390 ، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین