پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۲۲۱۵
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۶
معاون اموراجتماعی بهزیستی هرمزگان، مسائل اجتماعی از جمله فقر را محصول کارکرد نامناسب جامعه و ساختارهای نادرست اقتصادی دانست و گفت: از طریق انجمن‌های مردم نهاد می‌توانیم در بعد ساماندهی کودکان کار و خیابانی ثمرات قابل توجهی را عاید جامعه کنیم.

شعار سال: زهرا دارابی به مناسبت بازگشایی مدارس و اجرای طرح مهرانه بهزیستی در جمع خبرنگاران از اجرای طرح مهرانه بهزیستی هرمزگان متوسطه بین 105 کودک کار و خیابانی دختر و پسرخبرداد.

وی افزود: سازمان بهزیستی با راه اندازی مراکز حمایتی آموزشی کودک و خانواده به‌صورت روزانه از ظرفیت مؤسسات مردم نهاد به پدیده کودکان کار و خیابانی به‌صورت ویژه توجه دارد.

معاون اموراجتماعی بهزیستی هرمزگان رویکرد این مرکز را رائه خدمات روانی اجتماعی و تخصصی مددکاری روانشناسی، پزشکی، پرستاری و حقوقی عنوان کرد و بیان داشت: رویکرد خانواده محور مبتنی بر حمایت و توانمندسازی خانواده با تاکید بر تحصیل و آموزش کودک از مهمترین رویکردهاست، زیرا زمینه ساز ایجاد بستر مناسب جهت بازگشت به زندگی سالم خواهد بود.

دارابی با بیان اینکه از دیدگاه جامعه شناسان، مسائل اجتماعی از جمله فقر محصول کارکرد نا مناسب جامعه و ساختارهای نادرست اقتصادی است، به طرح مهرانه اشاره کرد و یادآور شد: با توجه به ضرورت تاکید برای تحصیل کودکان بازمانده از تحصیل بهزیستی استان برای 105 کودک کار و خیابانی دختر و پسر بسته‌های آموزشی و بهداشتی تحت عنوان " طرح مهرانه" در مقاطع تحصیلی ابتدایی، راهنمایی و متوسطه با سرانه 3میلیون ریال تهیه و در اختیار آن‌ها قرار گرفت.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 2 مهر 96، کد مطلب: 1527676 ، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین