پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۱۷۶۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۲
قطر از آژانس بین المللی انرژی اتمی خواست رژیم صهیونیستی را ملزم به برچیدن تسلیحات هسته ای خود کرده تا خاورمیانه به منطقه ای عاری از سلاح های هسته ای تبدیل شود.

شعارسال: به نقل از پایگاه خبری عرب48،قطر از آژانس بین المللی انرژی اتمی خواست رژیم صهیونیستی را ملزم به برچیدن تسلیحات هسته ای خود کرده تا خاورمیانه به منطقه ای عاری از سلاح های هسته ای تبدیل شود.

بر اساس این گزارش، شیخ «علی بن جاسم آل ثانی»نماینده دائم قطر در سازمان ملل و رئیس هیات شرکت کننده این کشور در اجلاس سالانه آژانس انرژی، خواستار ایجاد منطقه عاری از سلاح های هسته ای در خاورمیانه، ملزم کردن رژیم صهیونیستی به اجرای قطعنامه های سازمان ملل در این زمینه و عضویت آن در معاهده منع گسترش سلاح های هسته ای شد.


اجلاس سالانه آژانس انرژی اتمی هم اکنون در شهر وین پایتخت اتریش در حال برگزاری است.

شایان ذکر است که رژیم اشغالگر قدس در سال 1958با کمک دولت فرانسه تاسیسات هسته ای «دیمونا»را در جنوب فلسطین اشغالی احداث کرد و از اوایل دهه 60 رسما بهره برداری از آنها را آغاز نمود.


رژیم صهیونیستی تا به حال از اعلام رسمی فعالیت های خود در تاسیسات هسته ای مذکور امتناع می کند، اما گزارش های محافل غربی به این مسئله اشاره کرده اند که این رژیم سلاح های هسته ای در اختیار دارد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری قدسنا، تاریخ انتشار: 31 شهریور 1396، کدخبر: 303903 ، www. qodsna.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سلامی
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۱
0
0
واقعا خدا کنه ریشه جنگ تو کل جهان از بین بره. ن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین