پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۲۹۱۳
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۳
نماینده مردم تهران گفت: اگر شرایط در آینده به همین منوال ادامه یابد، اصلاح طلبان با اعتدالیون ائتلاف نکنند بهتر است.

شعار سال: عبدالرضا هاشم زایی نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به اظهارات اخیر محمدرضا عارف رئیس فراکسیون امید مبنی براینکه پیش بینی می شود در انتخابات آتی مجلس با اعتدالیون ائتلاف نکنیم اظهار داشت: بنده به عنوان یک اصلاح طلب معتقدم که در صورتی که عملکرد دولت در ۴ سال آینده مانند عملکردش در ۴ سال گذشته ادامه یابد و این عملکرد به پای اصلاح طلبان نوشته شود موجب از دست دادن پایگاه اصلاح طلبان در بین مردم خواهد بود.

وی افزود: در حال حاضرمعتقدم که نمی توان درباره موضوع تشکیل ائتلاف با اعتدال گرایان نتیجه گیری کرد بلکه باید ببینیم که تا آن زمان چه اتفاقی می‌افتد و دولت و حامیان آن بدون اصلاح طلبان چند درصد از آرای جامعه را در نظرسنجی‌ها خواهند داشت.

هاشم زایی تصریح کرد: باتوجه به اینکه شرایط کنونی به هیچ وجه راضی کننده نیست بنابراین اگر قرار باشد این شرایط تا 2 سال دیگر که زمان انتخابات مجلس است، ادامه یابد دیگر نباید با اعتدالیون ائتلاف کنیم.

نماینده مردم تهران تاکید کرد: در حال حاضر چند درصد از منتخبین دولت اصلاح طلب هستند؟ جز تعداد بسیار اندک چند درصد از دولت را اصلاح طلبان شناسنامه دار تشکیل می‌دهند؟

وی در پایان با بیان اینکه مجلس به دلیل اینکه قصد حمایت از دولت را داشت به کابینه دوزادهم رای بالایی داد خاطر نشان کرد: اگر شرایط در آینده به همین منوال ادامه یابد، اصلاح طلبان با اعتدالیون ائتلاف نکنند بهتر است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجو ، تاریخ انتشار مهر 96، کدمطلب:۶۳۵۶۹۲، www.snn.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین