پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۳۳۰۹
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۲
شناور خدماتی صیادی گسپرل به همراه چهار سرنشین ایرانی و خارجی صبح امروز در حاجی بکنده غرق شد.

شعار سال: شناور خدماتی صیادی گسپرل که در حوزه پرورش ماهی در قفس فعال بوده و متعلق به شرکت اکسیر کوثر در حال سفر دریایی به منظور سرکشی به قفس های پرورش ماهی در محدوده حاجی بکنده بوده است که در حین کار بر اثر طول موج بالا و وضعیت جوی نامناسب غرق شده است.

در همین زمینه مصطفی سالاری استاندار گیلان با سفر به بندر انزلی در نشست با مدیرکل بنادر و دریانوردی گیلان و سایر مسئولان از نزدیک در جریان این واقعه قرار گرفت.

استاندار گیلان با بیان اینکه جستجوی دریایی و هوایی صورت گرفته است یادآور شد: شرایط جوی نامناسب است اما امیدواریم چهار سرنشین شناور را زنده پیدا کنیم.

در همین زمینه حسین چراغی نیز اظهار کرد: شناور خدماتی صیادی گسپرل متعلق به بخش خصوصی و زیر نظر شیلات کار می کرده است. علیرغم هشدارهای اعلام شده به مالک کشتی امروز صبح بدلیل شرایط جوی غرق شده است. کشتی مذکور دارای چهار سرنشین بوده که از وضعیت آنها تا کنون خبری در دست نیست.

مدیرکل بنادر و دریانوردی گیلان اظهار داشت: طبق دستور استاندار محترم دکتر سالاری که پس از سانحه در بندر انزلی حضور یافتند و طبق برنامه ریزی کمیته سوانح بندر ، شناور ناجی ( جستجو و نجات ) اداره کل بنادر و دریانوردی گیلان در حال انجام عملیات امداد و جستجو و نجات است. هماهنگی های لازم برای انجام گشت پروازی هم انجام شده ولی به دلیل شرایط نامساعد جوی امکان انجام گشت پروازی در حال حاضر وجود ندارد. گشت ساحلی هم همزمان توسط نیروهای دریابانی و هلال احمر درحال انجام است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت دیارمیرزا، تاریخ 7 مهر 96، کد مطلب: 351996: www.diyarmirza.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین