پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۳۳۴۴
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۳
معاون تبلیغات اسلامی لرستان گفت: اهداف قیام عاشورا بیان شود و از ترویج خرافات پرهیز گردد.

شعار سال: حجت‌الاسلام «احمدرضا غلامی» با اشاره به برنامه‌های اولویت‌دار سازمان تبلیغات اسلامی اظهار کرد: آموزش‌های تخصصی و عمومی قرآن در طول سال برگزار می‌شود.

وی تربیت مربیان «سبک زندگی قرآنی» را از دیگر برنامه‌های اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان برشمرد و افزود: باید فرهنگ، اعتقادات و ایمان مردم در مقابل خرافه‌پرستی، هجمه‌ها و ناهنجاری‌های اجتماعی نهادینه شود.

معاون تبلیغات اسلامی لرستان گفت: ایام ماه محرم بهترین فرصت برای تبیین نهضت و قیام امام حسین(ع) است و این فلسفه باید برای جوانان بیان شود تا هر چه بهتر از پیام‌های عاشورا استفاده شود.

غلامی خاطرنشان کرد: مداحان در رساندن پیام مهم عاشورا، تقویت روحیه دینی، بیان رشادت‌ها و شجاعت امام حسین(ع) و یارانش نقش مهمی دارند و نباید در اشعار و مداحی‌ها خرافه‌گویی شود.

وی با اشاره به این‌که باید از خرافه‌گویی و بی سند حرف زدن‌ها در این ایام جلوگیری شود، اظهار کرد: متأسفانه ‌برخی از سندهای نامعتبر استفاده کرده و اقدام به مداحی می‌کنند و این در حالی‌است که دشمنان در تلاش هستند تا از تاثیرگذاری جلسات عزاداری بکاهند و این مجالس را آغشته به انحرافات کنند.

معاون تبلیغات اسلامی لرستان تصریح کرد: مداحان می‌توانند در اشعار خود حادثه کربلا، پیام و فلسفه آن‌را به‌درستی بیان کنند و آگاهی بخشیدن به جامعه و ارتقای سطح بصیرتی باید از اهداف آنان باشد.

غلامی با اشاره به این‌که احیای امر به معروف و نهی از منکر مهم‌ترین هدف امام حسین(ع) در واقعه عاشورا است، یادآور شد: ایام محرم فرصتی است تا اهداف عاشورا بیان شود و باید در مراسم‌های مختلف عزاداری در این ایام از ورود خرافه‌گویی جلوگیری کرد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار 8 مهر 96، کد مطلب: 96070804249 ، www.isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین