پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۱۵۳۱
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۹
نماینده ولی‌فقیه در استان اردبیل گفت: برای داشتن زندگی حسینی‌وار باید صاحب بصیرت باشیم.
شعارسال: آیت‌الله سید حسن عاملی شامگاه چهارشنبه در مراسم اربعین حسینی که به میزبانی حسینیه اعظم زنجان برگزار شد، با بیان اینکه صاحب بصیرت بودن، لازمه دست‌یابی به زندگی حسینی‌وار است، افزود: امروز شیعیان جهان با شناخت صحیح قیام عاشورا توانسته‌اند از جایگاه رفیعی در دنیا برخوردار شوند.

وی با یادآوری اینکه تمییز دادن دو عنصر حق و باطل که دربرگیرنده واقعه عاشورا بود، نیازمند داشتن بصیرت است، ادامه داد: تا زمانی که به دنبال شناخت آرمان‌های سالار شهیدان نباشیم، قادر نخواهیم بود به زندگی حسینی‌وار که مملو از شعارهای جهانی است، دست یابیم.

امام جمعه اردبیل با بیان اینکه قیام امام حسین (ع) نهضتی بود که فرد را دربر نمی‌گرفت و از یک بعد اجتماعی برخوردار بود، تصریح کرد: آنچه که باعث ماندگار قیام عاشورا و این حرکت سرنوشت‌ساز در تاریخ بشریت شد، این بود که این قیام از یک بعد الهی نشأت می‌گرفت و همین امر موجب شد که گذشت زمان باعث فراموشی این حرکت تاریخی نشود.

وی با اشاره به اینکه بی‌شک ترس دشمنان از جایگاهی است که امروز شیعه به واسطه شعارهای جهانی امام حسین (ع) در دنیا به دست آورده است، خاطرنشان کرد: همین شعارهای جهانی می‌توانند در شناخت امام حسین (ع) به ما کمک کنند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 18آبان1396 ، کدخبر: 4139228: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین