پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۴۳۱۵
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۷
مشاور وزیر بهداشت: هیچ اتفاق جدیدی در زمینه پوشش بیمه‌ای داروهای بیماران خاص و صعب‌العلاج نیفتاده و وزارت بهداشت نیز بخشنامه جدیدی در این مورد نداشته است.

شعار سال: دکتر عباس زارع‌نژاد رئیس مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت گفت: حمایت‌ها از بیماران از جمله بیماری‌های خاص، مزمن و صعب‌العلاج مانند گذشته برقرار است و ارائه خدمات درمانی و دارویی به این بیماران همچنان ادامه دارد.

مشاور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در توضیح بخشنامه اخیر دولت و اخباری با مضمون خروج داروهای بیماران خاص از فهرست کالاهای مشمول یارانه، افزود: هیچ بخشنامه‌ای با هدف کاهش پوشش بیمه‌ای، تغییر در قیمت و گران شدن دارو یا تغییر در تولید آن صادر نشده است و وزارت بهداشت برنامه‌ای در این حوزه نداشته و بخشنامه‌ای نیز در این مورد صادر و یا ابلاغ نشده است.

زارع‌نژاد ضمن اشاره به اقدامات انجام شده جهت تسهیل دسترسی بیماران به دارو و درمان مورد نیازشان در قالب طرح تحول نظام سلامت، دوباره تأکید کرد که تغییری در روند خدمت‌رسانی به بیماران و دسترسی آن‌ها از جمله در حوزه دارو اتفاق نیفتاده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صداوسیما، تاریخ 12 مهر 96، کد مطلب: 1835775: www.iribnews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین