پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۴۵۰۷
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۶
مدیر عامل اتحادیه سراسری صیادی گفت: آبزیان حرام گوشت صید شده کاملا به کشورهای دیگر صادر می شوند که عمده این صادرات به کشور چین است.

شعارسال: یعقوب دوجی مدیر عامل اتحادیه سراسری صیادی ، در خصوص صید آبزیان اظهار کرد: ما در 7 استان در شمال و جنوب کشور 152هزار نفر صیاد با 12 هزار فروند شناور داریم با این تعداد نیرو و امکانات صیادی توانستیم به تولید 600 هزار تن در سال برسیم.

وی افزود: البته در بحث صادرات گونه های ماهی و آبزی متفاوت است. مقداری از آنها حرام گوشت است که صد در صد صادر می شود مانند ماهی های یال اسبی در جنوب کشور و گربه ماهی، مار ماهی و خرچنگ که به کشورهای روسیه آسیای شرقی و عمدتا به چین صادر می شود.

مدیر عامل اتحادیه سراسری صیادی در رابطه با تولید و صادرات میگو خاطر نشان کرد: خوشبختانه در سال جاری و در حوزه میگو دریایی افزایش چشم گیری را داشتیم به حدی که از صیادان خواسته شد صید میگو را تعطیل کنند و طرح دریابست اجرا شد که صیادان هم رعایت کردند. امسال نسبت به چند سال گذشته در بخش میگو افزایش قابل توجهی را داشتیم.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: 14مهر1396، کدخبر: 540549: www.ilna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین