پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۵۱۷۷
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۰۱:۲۴
مدیرکل مدیریت بحران لرستان گفت: تاکنون بیماری آنفلوانزای پرندگان در لرستان گزارش نشده است.

شعار سال: رضا آریایی در جلسه ستاد بحران بروجرد، اظهار کرد: شرایط اقلیمی و آب و هوایی تغییر کرده است.

وی با بیان اینکه زمانی‎که خیلی از حوادث بررسی می‎شود دیده شده که در 50 سال گذشته بی سابقه بوده است، افزود: پدیده‎های اقلیمی که در استان حاکم شده است شاهد اتفاقات خاصی هستیم. مدیرکل مدیریت بحران لرستان تصریح کرد: بارش‎ها در مهرماه پراکنده و غیرمحسوس خواهد بود و عمده بارش‎ها از هفته دوم آبان‎ماه اتفاق می‎افتد.

آریایی با بیان اینکه احتمالا بارش‎ها سیل‎آسا باشد که باید در این راستان تمهیدات لازم اندیشیده شود، اضافه کرد: بارندگی‎ها نسبت به بلندمدت 10 تا 20 درصد کاهش داشته باشند.

وی بیان کرد: هشدارهای هواشناسی باید جدی گرفته شود و برای جلوگیری از بروز هرگونه مشکل مدیران و مسئولان همواره در حالت آماده باش بوده و در صورت بروز حوادث غیرمترقبه در صحنه حضور داشته باشند.

مدیرکل مدیریت بحران لرستان با بیان اینکه در مدیریت بحران وظیفه اطلاع رسانی به عهده فرماندار است، خاطرنشان کرد: شهرداری و اداره برق نسبت به هرس درختان اقدام کنند تا در موقع بارش برف و یا وزش باد با قطعی برق روبرو نشویم.

آریایی با اشاره به تعطیلی مدارس، افزود: هیچ مدرسه‎ای تعطیل نخواهد شد مگر اینکه رئیس آموزش و پرورش با فرماندار هماهنگی کنند.

وی اظهار کرد: آموزش و پرورش زیاد به دنبال تعطیل کردن مدارس نباشد شروع با تاخیر بهتر است تا اینکه مدارس تعطیل شوند.

مدیرکل مدیریت بحران لرستان با اشاره به آنفلوانزای پرندگان، تصریح کرد: یکی دیگر از مسائلی که باید در این فصل به آن توجه کنیم بحث آنفلوآنزای پرندگان است و تاکنون از وجود این بیماری در لرستان گزارشی نبوده و باید برای پیشگیری از این بیماری اقدامات لازم را داشته باشیم.

همچنین محمدعلی گودرزی بخشدار مرکزی بروجرد گفت: تکلیف راه ‎ های روستایی باید مشخص شود و در فصل بارش ‎ ها کار برف روبی جاده ‎ های روستایی مشخص شود.

وی افزود: در محدوده روستاها پل ‎ هایی که در مسیر جاده ‎ ها هستند رها شده و در صورت بروز مشکل سیلاب دچار مشکل جدی خواهند شد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران ، تاریخ انتشار 16 مهر 96، کدمطلب:967-2090-5، www.isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین