پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۵۴۴۴
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۱
با توافق وزارت نفت و سازمان امور اداری و استخدامی کشور شرط معدل برای دانش آموختگان و فارغ التحصیلان دانشگاه های دولتی، آزاد و کارکنان شاغل در صنعت نفت برای حضور در آزمون استخدامی ۲۵۰۰ نفره وزارت نفت تعیین شد.

شعار سال: با توافق وزارت نفت و سازمان امور اداری و استخدامی کشور شرط معدل برای دانش آموختگان و فارغ التحصیلان دانشگاه های دولتی، آزاد و کارکنان شاغل در صنعت نفت برای حضور در آزمون استخدامی ۲۵۰۰ نفره وزارت نفت تعیین شد.

بر این اساس معدل مجاز برای فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی ۱۰ دانشگاه برتر کشور (بر اساس رده بندی وزارت علوم) معدل نمره ۱۵، فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی ارشد ۱۰ دانشگاه برتر کشور معدل نمره ۱۶ تعیین شده است.

علاوه بر این معدل مجاز برای فارغ التحصیلان سایر دانشگاه های دولتی کشور در مقطع کارشناسی معدل نمره ۱۷ و در مقطع کارشناسی ارشد معدل نمره ۱۸ تعیین شده است.

برای داوطلبان فارغ التحصیل دانشگاه های آزاد کشور هم برای مقطع کارشناسی معدل نمره ۱۸ و برای مقطع کارشناسی ارشد معدل نمره ۱۹ تعیین شده است.

کارکنان شاغل در شرکت های دولتی، خصوصی و … فعال در صنایع مرتبط با نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی هم علاوه بر شرط چهار سال سابقه کار متوالی با پرداخت حق بیمه در مقطع کارشناسی معدل نمره ۱۴ و در مقطع کارشناسی ارشد معدل نمره ۱۵ تعیین شده است.

این اعداد قطعی شده که در قالب آگهی استخدامی وزارت نفت هم منتشر و به صورت رسمی اعلام خواهد شد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت استخدامی ، تاریخ انتشار 18 مهر 96، کدمطلب: ---- ، www.estekhdami.org


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین