پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۸۵۸۴۶
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۱
اقتصاد آلمان در سال جاری و سال آینده میلادی بیش از آنچه انتظار می‌رفت، رشد خواهد کرد. این روند به کاهش شمار بیکاران و افزایش سرمایه‌گذاری و مصرف داخلی می‌انجامد.

شعار سال: اقتصاد آلمان در سال جاری و سال آینده میلادی بیش از آنچه انتظار می‌رفت، رشد خواهد کرد. این روند به کاهش شمار بیکاران و افزایش سرمایه‌گذاری و مصرف داخلی می‌انجامد.

روز چهارشنبه دولت آلمان اعلام کرد که تولید ناخالص ملی در سال جاری میلادی (۲۰۱۷) دو درصد و در سال آینده ۹/ ۱ درصد خواهد بود.دولت در "پیش‌بینی بهاره" خود میزان رشد تولید ناخالص ملی را برای سال جاری ۵/ ۱ درصد و برای سال آینده ۶/ ۱ درصد برآورد کرده بود.

بریگیته تسیپریس، وزیر اقتصاد آلمان، در جمع خبرنگاران گفت: «وضعیت اقتصاد آلمان خوب است». او تاکید کرد که دولت جدید آلمان هم باید این روند مثبت را ادامه دهد.خانم تسیپریس اظهار داشت که رشد اقتصادی آلمان در حد قابل توجهی رشد کرده و در سال‌های آینده نیز تغییری دراین وضعیت به‌وجود نخواهد آمد. به همین دلیل میزان سرمایه‌گذاری شخصی در این کشور افزایش چشمگیری یافته است.

کاهش درصد بیکاری و مصرف بیشتر

دولت آلمان پیش‌بینی می‌کند که پیامدهای روند فعلی، کاهش درصد بیکاری، افزایش دستمزدها و رشد مصرف کالاهای داخلی و وارداتی خواهد بود.دولت همچنین اطمینان دارد که با بهبود اقتصاد کشورهای دیگر، صادرات آلمان افزایش و در مقابل واردات این کشور کاهش خواهد یافت.

در ژوئن سال جاری بانک مرکزی آلمان اعلام کرد که مجموع دارایی‌های شخصی شهروندان این کشور به سطح بی‌سابقه ۵ هزار و ۶۷۶ میلیارد یورو رسیده است. این دارایی‌ها عبارتند از پول نقد، سپرده‌های بانکی و اوراق بهادار.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی پارسینه ، تاریخ انتشار 20 مهر 96، کدمطلب:۳۸۵۱۰۴، www.parsine.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین