پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۵۸۷۲
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۰
مديرعامل شركت شهرک‌های صنعتي لرستان از عقد دو تفاهم‌نامه واحدهای صنعتی لرستان با شرکت بایوتک جانگ جین از کره جنوبی خبر داد.

شعار سال: بختیار رازانی اظهار داشت: در پی تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و نهاد متولی بنگاه‌های کوچک و متوسط کره جنوبی سالانه چهار نشست رودررو (B2B) بین بنگاه‌های کوچک و متوسط ایران و کره در تهران و سئول برگزار می‌شود که در پی سه نشست برگزار شده دو واحد صنعتی از لرستان موفق به عقد قرارداد با شرکت بایوتک جانگ جین از کره جنوبی شدند.

وی با ذکر اینکه تاکنون 48 بنگاه ایرانی با 50 بنگاه کره‌ای در زمینه انتقال فناوری مذاکره کرده‌اند، افزود: هدف از این مذاکرات انتقال فناوری بین دو کشور است که به شکل خرید فناوری یا سرمایه‌گذاری مشترک انجام می‌پذیرد.

رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان گفت: واحدهای صنعتی مذکور که موفق به عقد تفاهم‌نامه شده‌اند یکی واحد صنعتی دانا کاسیان از واحدهای تولیدی دانش‌بنیان و تولیدکننده دارو است که در شهرک صنعتی شماره دو خرم‌آباد مستقر بوده و دیگری عسل عالی خانی هست که تولیدکننده عسل هست.

رازانی اضافه کرد: واحد صنعتی دانا کاسیان پس از تهیه طرح توجیهی و انجام فرآیند مطالعات مبادله فناوری از طریق شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان به مرکز مبادله فناوری ایران و کره جنوبی معرفی شد.

وی گفت: در همین راستا مدیرعامل شرکت کره‌ای بایوتک جانگ جین در جلسه‌ای که در پارک علم و فناوری لرستان با حضور واحدهای داروسازی و تولیدکنندگان گیاهان دارویی لرستان برگزار شد به تبادل اطلاعات پرداختند و در نهایت از واحدهایی که تفاهم‌نامه با آن‌ها انعقاد نموده است و همچنین واحدهای داروسازی دکتر جهانگیر و بایر افلاک مستقر در منطقه ویژه اقتصادی ازنا بازدید نمودند.

رازانی بیان داشت: در پی تفاهم‌نامه‌های مذکور فروش دستگاه خالص‌سازی زهر زنبورعسل با شرکت دانا کاسیان و فروش دستگاه استخراج زهر زنبورعسل با واحد تولیدی عسل علیخانی بود.

وی در پایان گفت: سایر واحدهای صنعتی دانش‌بنیان که مایل به اعزام به مرکز مبادله فناوری ایران و کره جنوبی هستند می‌توانند با اعلام آمادگی خود جهت تهیه طرح توجیهی و مراجعه به شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان واحد صنایع کوچک ثبت‌نام نمایند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ 20 مهر 96، کد مطلب: 13960720000579: www.lorestan.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین