پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۸۶۳۸۱
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۱
سلطاني‌نژاد گفت: تضمين کيفيت و تجارت مدرن از خصيصه‌هاي بورس کالاست. بازارهاي مدرن فرصت بهتري را براي تجارت در اختيار تجار قرار مي‌دهند.

شعارسال:سلطاني‌نژاد گفت: تضمين کيفيت و تجارت مدرن از خصيصه‌هاي بورس کالاست. بازارهاي مدرن فرصت بهتري را براي تجارت در اختيار تجار قرار مي‌دهند.

حامد سلطاني نژاد مديرعامل بورس کالاي ايران صبح امروز در همايش بزرگ تجاري ايران و عراق با اشاره به بازار مدرن و رقابتي در بورس‌هاي کالايي، گفت: مي‌توان با بهره گيري از ابزارهاي مختلف براي تسهيل در تجارت بين دو کشور اقدام کرد که بر اين اساس سناريوهاي مختلفي وجود دارد که مي‌توان به پذيرش انبارها در کشور عراق و شهرهاي مرزي ايران، فعال کردن تجار دو طرف در ارائه تسهيلات و مشوق‌ها و ايجاد شعب با نمايندگي دو کشور ايران و عراق و ايجاد بورس کالاي مشترک اشاره کرد.

وي افزود: بورس کالاي ايران در زمينه‌هاي مختلف محصولات فلزي، غذايي، پتروشيمي، کشاورزي، و کلينکر فعاليت مي‌کند و ارزش معاملات اين بورس در سال گذشته بالغ بر 81هزار و 700 ميليارد تومان برآورد مي‌شود.

وي گفت: بازار سنتي نواقص و چالش‌هاي زيادي دارد که از جمله آن مي‌توان به فعاليت‌هاي پيله‌وري اشاره کرد.

مديرعامل بورس کالاي ايران ادامه داد: تضمين کيفيت و تجارت مدرن از خصيصه‌هاي بورس کالاست. بازارهاي مدرن فرصت بهتري را براي تجارت در اختيار تجار قرار مي‌دهند.

وي گفت: کالاهاي مختلف مي‌توانند با سرويس‌هاي مختلف به مشتريان ارائه شوند و ما براي تجارت امروز ناگزير به سمت بازار مدرن در حرکتيم. زيرا بازار سنتي پاسخگوي ما نيست.

سلطاني‌نژاد ادامه داد: تضمين کيفيت و کاهش هزينه‌ها باعث توسعه بازار خواهد شد. البته در گذشته بازار سرمايه عراق در خصوص توسعه اوراق بهادار اقدامات خوبي انجام داد و امروز نيز با همکاري با بورس کالاي ايران مي‌تواند موثرتر از گذشته باشد.

وي با اشاره به B TO B گفت: يکي از بسترهاي مناسب براي معاملات در بورس کالاي ايران B TO B است که بستر مهمي براي بازاريابي محسوب مي‌شود و اين بستر آنلاين قطعا داراي اصالت و ضمانت کيفيت است البته بورس کالاي ايران بازارهاي فيزيکي و نقدي نيز دارند و محصولات صنعتي و معدني و پتروشيمي در اين بازار عرضه مي‌شوند. بازاري که امکان تامين مالي و فروش را فراهم مي‌کند که اگر شکل گيرد باعث افزايش تجارت خواهد شد.

شعارسال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری آریا ،تاریخ انتشار23مهر96،کدخبر: 20171015124515345، www.aryanews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین