پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۸۶۵۱۳
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۳
عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: رئیس‌جمهور هرچه سریعتر وزیر پیشنهادی علوم را به مجلس معرفی کند.
شعارسال:عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: رئیس‌جمهور هرچه سریعتر وزیر پیشنهادی علوم را به مجلس معرفی کند.

فریده اولادقباد عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به عدم معرفی وزیر پیشنهادی علوم به مجلس از سوی ‌رئیس‌جمهور، اظهار داشت: حدود یک ماه از سال تحصیلی سپری شده اما وزیر پیشنهادی علوم تاکنون به مجلس معرفی نشده است و این اقدام باید در اولویت کارهای رئیس‌جمهور قرار گیرد.

وی با اشاره به جایگاه و اهمیت وزارت علوم، افزود: رئیس جمهور شخصی را به عنوان وزیر پیشنهادی علوم به مجلس معرفی کند که علاوه بر اشراف بر حوزه وزارت علوم، با چالش‌های این وزارتخانه نیز آشنا باشد و برای همه مشکلات و چالش‌های پیش‌ روی این وزارتخانه برنامه مدون داشته باشد.

عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ادامه داد: انتظار اعضای این کمیسیون به عنوان کمیسیون تخصصی، از وزیر پیشنهادی این است که برنامه‌های خود را پس از معرفی به مجلس به کمیسیون اعلام کند تا در فرصت کافی این برنامه‌ها مورد ارزیابی قرار گیرد.

اولادقباد با بیان اینکه رئیس جمهور فردی متعهد، متخصص، کارآمد و پاک‌دست را به عنوان وزیر پیشنهادی علوم به مجلس معرفی کند، ادامه داد: برنامه‌های وزیر پیشنهادی باید مطابق با برنامه ششم توسعه کل کشور و اسناد بالا دستی تدوین شده باشد.

نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: با توجه به اینکه سه هفته از آغاز بازگشایی دانشگاه‌ها سپری شده و همچنین بررسی بودجه سال 97 هم در هفته‌های آینده در دستور کار مجلس قرار می‌گیرد، لذا بهتر است رئیس جمهور وزیر پیشنهادی علوم را هر چه سریعتر به مجلس معرفی کند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی 598 ، تاریخ انتشار: 23 مهر 1396، کدخبر: 432295، www.598.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین