پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۶۵۶۳
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۴
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز از افزایش ۱۳۰ درصدی صادرات استان در نیمه نخست سال جاری خبر داد.

شعار سال: ایرج موفق در شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی که صبح دوشنبه در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با تأکید بر لزوم ایجاد بستر توسعه صادرات غیرنفتی در استان، اظهار کرد: در ارتباط با کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی توجه به سیاست‌های کلان اقتصاد مقاومتی مدنظر است.

وی افزود: خوشبختانه با اتفاقات خوبی در این حوزه روبه‌رو هستیم و همکاری خوبی بین دستگاه‌های اجرایی و تشکلات دراین‌باره شکل‌گرفته است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز تأکید کرد: طی شش ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۳۰ درصد افزایش صادرات در البرز رخ‌داده است.

استقرار ۱۰ درصد واحدهای نمونه ملی کشور در استان البرز

موفق با اعلام اینکه در کل کشور صادرات در شش ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سه درصد کاهش داشته است، تصریح کرد: در ارتباط با اقتصاد مقاومتی توجه به امر صادرات از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه برنامه صادراتی دستگاه‌های اجرایی مربوطه باید به دبیرخانه کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی ارائه شود، گفت: ساماندهی نیروهای متخصص و فنی در این زمینه انجام‌گرفته است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت البرز بابیان اینکه ۲۹ مهرماه روز ملی صادرات نام‌گذاری شده است که پیرو این مهم همایشی در البرز برگزار می‌شود، افزود: صادرکنندگان برتر البرزی در این همایش موردتقدیر قرار خواهند گرفت.

وی بابیان اینکه ۱۰ درصد از واحدهای صادراتی نمونه ملی کشور در البرز واقع‌شده است، اعلام کرد: از مجموع ۵۰ واحد صادراتی منتخب کشور در سال گذشته پنج واحد در البرز مستقر است.

سایت نمایشگاهی البرز اواخر سال آینده بهره‌برداری می‌شود

موفق گفت: پیش از خدمت دولت یازدهم سایت نمایشگاه بین‌المللی البرز به‌عنوان زیرساخت توسعه استان مورد غفلت واقع‌شده بود که خوشبختانه مجوز سایت نمایشگاه بین‌المللی البرز از سازمان توسعه تجارت کشور اخذشده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت البرز با اعلام اینکه در حال حاضر سایت موقت نمایشگاه استان در مرکز استان انتخاب‌شده است، تصریح کرد: تا راه‌اندازی سایت اصلی از این ظرفیت در استان به‌منظور برگزاری نمایشگاه‌های مختلف استفاده خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه خانه صنعت، اتاق بازرگانی و اتاق تعاون به‌عنوان سهامداران اصلی شرکت ‌نمایشگاهی انتخاب‌شده‌اند، آمادگی خود را برای حضور واحدهای بزرگ استان در این شرکت اعلام می‌کنیم، گفت: امید است اواخر سال ۹۷ سایت نمایشگاهی بین‌المللی استان البرز به بهره‌برداری برسد.

وی گفت: با حضور ارزشمند سفیر ایران در کشور ارمنستان می‌توان از این فرصت استفاده لازم به‌موجب توسعه صادراتی استان البرز داشته باشیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ 24 مهر 96، کد مطلب: 4115392:www.mehrnews.com



اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین