پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۸۷۱۲۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۹
پس از انتشار یک یادداشت دانشجویی که در آن قید شده بود چرا دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه خوابگاه پسران ندارد؟ با پیگیری این موضوع معاون امور دانشجویی و فرهنگی توضیحاتی را ارائه داد.

شعار سال: طبق ارسال یک یادداشت از سوی دانشجویی که در آن قید شده بود چرا دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه خوابگاه پسران ندارد؟ در حالی که در دفترچه انتخاب رشته نوشته این دانشگاه برای پسران و دختران خوابگاه خودگردان دارد؟ پیگیر این موضوع شده و با معاون امور دانشجویی و فرهنگی این دانشگاه گفت‌وگویی پیرامون این موضوع انجام دادیم.

ساخت خوابگاه جدید دانشجویی در دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه

معاون امور دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه از ساخت خوابگاه دانشجویی جدیدی در این دانشگاه خبر داد و گفت: این خوابگاه دخترانه توسط یک خیر و به مبلغ هفت میلیارد تومان در مدت یک سال ساخته خواهد شد.

نظام گفت: این خیر حاضر شد که مبلغ هفت میلیارد تومان را جهت ساخت خوابگاه دانشجویی دختران این دانشگاه هزینه کند.


وی افزود: اکنون این دانشگاه با کمبود خوابگاه مواجه است، به طوری که دانشجویان پسر مجبور به اجاره کردن خانه شده‌اند که با ساخت خوابگاه جدید دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه این مشکل برطرف و دانشجویان پسر نیز صاحب خوابگاه می‌شوند.

معاون امور دانشجویی وفرهنگی دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه بیان کرد: خوابگاه جدید قادر است که تمامی دانشجویان دختر این دانشگاه را تحت پوشش خود قرار دهد در نتیجه خوابگاه ملکی 160 نفری دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه به دانشجویان پسر داده خواهد شد.

نظام خاطرنشان کرد: داشتن خوابگاه برای دانشجویان از جمله دغدغه‌های مسئولان دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه است به این خاطر تلاش‌های زیادی از سوی آنان در جهت رفع این مشکل شده است.

وی متذکر شد: حتی یکسال دانشگاه تلاش کرد که برای دانشجویان پسر خوابگاه خودگردان بگیرد که بدلیل متقاضی کم و هزینه‌های بالای آن مورد استقبال دانشجویان قرار نگرفت.

معاون امور دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه تصریح کرد: تلاش‌های دانشگاه باعث شد که امسال یک خیر حاضر به ساخت یک خوابگاه برای دانشجویان شود که تقریبا تمامی کارها به منظور ساخت آن صورت گرفته است.

نظام در خصوص این‌که چرا با وجود نبود خوابگاه برای پسران در دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه، اما در دفتر چه کنکور این موضوع قید نشده و این امر باعث سرگردانی دانشجویان جدید الورد شده است، گفت: این اشتباه اداری بوده است و دانشگاه حاضر است برای دانشجویان متقاضی خوابگاه، یک خوابگاه خودگردان بگیرد و 30 درصد هزینه آن را نیز بپردازد، چنانچه تعداد این متقاضیان بیشتر باشد امکاناتی نیز در اختیارشان قرار خواهیم داد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجو، تاریخ 22 مهر 96، کد مطلب: 639513:www.snn.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمدحسن
-
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۲
0
0
باید به این نکته اشاره کنم که خوابگاه قطعا یکی از اولویت های دانشجو برای انتخاب دانشگاست و مطمئنا دانشجو باید با اطلاع کامل از وضعیت خوابگاه به اون دانشگاه وارد بشه. نکته دیگه این که ای کاش مسئولین به وضعیت خوابگاه ها رسیدگی بکنن. بنده به عنوان یک دانشجو که در حال تحصیل در یکی از دانشگاه های سطح یک کشور هستم مشکلات عدیده ای رو در خوابگاه های دانشگاه شاهد بودم و واقعا امیدوارم که این مشکلات مرتفع بشن
الف م
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین