پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۹۴۶۱۴
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۵
معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت از در دست ساخت بودن ۲۱ خوابگاه استاندارد دانشجویی در دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور خبر داد.

شعار سال: نشست معاونان فرهنگی و دانشجویی مناطق دهگانه دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور با موضوع «بررسی شرایط احداث، بهسازی و نوسازی خوابگاه‌های دانشجویی»، صبح چهارشنبه اول آذر ماه ۹۶ با حضور دکتر محمد رضا فراهانی معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت برگزار شد.

در این نشست در خصوص راهکارهای تامین منابع مالی برای ساخت خوابگاه‌های دانشجویی و فراهم کردن بسترهای لازم برای ساخت خوابگاه‌های دانشجویی با کمک دولت، سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و... در مناطق مختلف کشور بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

دکتر محمدرضا فراهانی معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت با اشاره به در دست ساخت بودن ۲۱ خوابگاه استاندارد دانشجویی در دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور گفت: کار ساخت این خوابگاه‌های استاندارد دانشجویی در برخی از دانشگاه‌ها از جمله کاشان، تبریز، شهید بهشتی، کرمان و... آغاز شده است.

وی افزود: برخی از این پروژه‌ها مثل طرح ساخت خوابگاه استاندارد دانشجویی مازندران در حال تکمیل است و امید است با تحقق این طرح‌ها، بتوانیم در راستای اسکان دانشجویان گام‌های موثری برداریم.

فراهانی با بیان این که کار احداث برخی از پروژه‌های ساخت خوابگاه‌های استاندارد از جمله ساخت پردیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی آغاز شده است، گفت: بدون شک تحقق ساخت ۲۱ خوابگاه استاندارد دانشجویی در استان‌های مختلف علاوه بر رفع مشکل اسکان دانشجویان می‌تواند ما را به اهداف‌مان نزدیک‌تر کند.

وی با بیان اینکه بحث معیشت دانشجویان و تامین خوابگاه‌های استاندارد برای دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی یکی از مهمترین دغدغه‌های ما در سالهای اخیر بوده است، افزود: محور اصلی برگزاری این نشست، بحث و تبادل نظر در خصوص چگونگی راهکارهای لازم برای تامین منابع مالی برای ساخت خوابگاه‌های استاندارد برای دانشجویان است تا بتوانیم به یک جمع بندی و هدف نهایی دست یابیم.

معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت به ارائه پیشنهادهای مختلف برای تامین منابع مالی برای احداث پروژه‌های خوابگاهی برای دانشجویان علوم پزشکی اشاره کرد و گفت: نامه‌های رسمی از شرکت‌های مختلف به ما رسیده و حتی برخی از سرمایه‌گذاران داخلی و نیز خارجی برای ساخت خوابگاه‌های دانشجویی استاندارد با بهترین امکانات و تجهیزات لازم اعلام آمادگی کرده‌اند که ما در حال بررسی وضعیت امکانات موجود و پیشنهادات مطرح شده هستیم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 1 آذر 96، کد مطلب: 4151972 ، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین