پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: ۱۳۲۸۵۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۷
معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت در نامه‌ای از معاونان فرهنگی و دانشجویی دانشگاه‌های علوم پزشکی خواست، پرداخت کار دانشجویی به فعالان فرهنگی این دانشگاه‌ها لغو شود.
شعار سال:معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت در نامه‌ای از معاونان فرهنگی و دانشجویی دانشگاه‌های علوم پزشکی خواست، پرداخت کار دانشجویی به فعالان فرهنگی این دانشگاه‌ها لغو شود.

در متن نامه دکتر محمدرضا فراهانی به معاونان فرهنگی و دانشجویی دانشگاه‌های علوم پزشکی آمده است؛

فعالیت نهادهای دانشجویی منبعث از سه خصلت آرمان‌گرایی، مسئولیت اجتماعی و هویت مستقل است و دانشجویان دلسوز و دغدغه‌مند، شرافتمندانه و با شور و عقلانیت از وقت، انرژی و جوانی خود برای تحقق آرمان‌ها و اهداف متعالی خویش می‌گذرند. اما متاسفانه مشاهده شده است که بعضی دانشگاه‌ها، فعالیت در کانون‌های فرهنگی، انجمن‌های علمی، تشکل‌های اسلامی و نشریات دانشجویی را کار دانشجویی تلقی کرده و مابه‌ازای فعالیت، مبالغی را به دانشجویان به عنوان کار دانشجویی پرداخت می‌کنند در حالی که این امر یقینا خلاف روح حاکم بر فعالیت‌های اصیل و داوطلبانه دانشجویی است. لذا بعد از ابلاغ این نامه و انجام تعهدات گذشته از پرداخت هر گونه کار دانشجویی به فعالان نهادهای مزبور بابت فعالیت این نهادها اکیدا خودداری شود.

بدیهی است هزینه برنامه‌های نهادهای دانشجویی به طور کامل بر عهده معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه است و این معاونت باید این هزینه‌ها را کاملا پوشش دهد تا دانشجویان مجبور به پرداخت هزینه بابت اجرای برنامه‌ها نباشند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت مفدا، تاریخ انتشار 15خرداد97، کد خبر: 57425 ، www.mefda.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۷
0
0
کلا هر طرح خیلی خوبی در کشور وجود دارد خیلی سریع لغو میشود
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین