پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۸۵۶۷۳
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۲
مسئول بسیج دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: با هزینه‌ای که دانشجویان برای اجاره خوابگاه می‌پردازند می‌توان خانه‌های بسیار خوبی در سطح شهر بیرجند اجاره کرد.

شعار سال: امیرحسین سروی ها مسئول بسیج دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با بیان اینکه خوابگاه های این دانشگاه بصورت غیرمنصفانه ای گران شده است گفت: با شروع سال تحصیلی جدید شاهد افزایش دو برابری قیمت خوابگاه ها هستیم.

سروی ها با اشاره به اعتراض دانشجویان این دانشگاه در خصوص گرانی خوابگاه ها افزود: با پیگیری های صورت گرفته متوجه شدیم قیمت ها بصورت همسان در کل کشور افزایش پیدا کرده که این افزایش قیمت برای شهری مانند بیرجند توجیح منطقی ندارد.

مسئول بسیج دانشگاه علوم پزشکی بیرجند ادامه داد: با هزینه ای که دانشجویان این دانشگاه برای اجاره خوابگاه می پردازند می توان خانه های بسیار خوبی در سطح شهر بیرجند اجاره کرد که سطح بسیار مطلوبی نسبت به خوابگاه های دانشگاه علوم پزشکی دارد.

وی با بیان اینکه پیگیری کاهش قیمت خوابگاه ها را از معاونت فرهنگی و صندوق رفاهی دانشگاه داشته ایم تصریح کرد: تاکنون قول مساعدی از مسئولین داده نشده و هیچگونه جوابی از پیگیری ها دریافت نکردیم.

سروی ها در پایان با اشاره به قدیمی بودن خوابگاه های دانشگاه اظهار کرد: با اینکه قیمت خوابگاه ها افزایش دو برابری داشته است اما هیچ گونه تغییر چشمگیری در آنان ایجاد نشده و این افزایش قیمت ارزش خوابگاه های دانشگاه را ندارد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجو، تاریخ انتشار 18 مهر 96، کد مطلب: 638949، www. snn.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین