پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
کد خبر: ۸۳۹۷۳
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۵
مشاور وزیر علوم و مدیر صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم از پروژه‌های در حال ساخت رفاهی دانشجویی دانشگاه یاسوج بازدید کرد.

شعار سال: مشاور وزیر علوم و مدیر صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم از پروژه‌های در حال ساخت رفاهی دانشجویی دانشگاه یاسوج بازدید کرد.

به گزارش فانوس زاگرس،ذوالفقار یزدانمهر مدیر صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم به همراه دکتر تقی زاده معاون برنامه ریزی و امور سرمایه گذاری صندوق رفاه با حضور در دانشگاه یاسوج از پروژه‌های در حال ساخت عمرانی و رفاهی این دانشگاه بازدید کردند.

در این بازدید یک روزه از پروژه احداث مجتمع فرهنگی رفاهی دانشگاه، پروژه ساخت خوابگاه دخترانه، ساخت آشپزخانه صنعتی و چندین پروژه دیگر نیز بازدید به عمل آمد.

نشست بررسی مشکلات رفاهی دانشجویان دانشگاه یاسوج نیز با حضور دو تن از اعضای شورای صنفی دانشگاه برگزا و در این نشست با توجه به پیگیری‌های دانشگاه یاسوج مقرر شد صندوق رفاه دانشجویان از محل اعتبارات مصوب و به منظور تجهیز درمانگاه، جهت خرید یک دستگاه آمبولانس همکاری نماید.

همچنین مصوب شد از سوی صندوق رفاه دانشجویان جهت ارتقاء سطح کیفی خوابگاهها به دانشگاه یاسوج کمک شود.

بازدید از خوابگاه‌های خودگردان دانشگاه نیز از جمله برنامه های دیگر این سفر بود.

گفتنی استذوالفقار یزدانمهر مدیر صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم در طول سالهای اخیر این چندمین باری است که برای بررسی وضعیت خوابکگاه های دانشجویی دانشگاه یاسوج به یان شهر سفر می کند.

در سالهای گذشته نیز از سوی وزارت علوم برای ساماندهی وضعیت خوابگاه های دانشجویی دانشگاه یاسوج و زیر ساخت های این دانشگاه وعده هایی داده شد که برخی هنوز اجرایی نشده است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری زاگرس ، تاریخ انتشار 10 مهر 96، کدمطلب:61960، www.fanooszagros.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین