پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۷۲۷۱
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۹
براساس نامه وزارت جهاد کشاورزی به گمرکات کشور، راه واردات برنج درفصل ممنوعیت واردات، از طریق دستور العمل جدید صادر شده بسته شد.

شعارسال: براساس نامه وزارت جهاد کشاورزی به گمرکات کشور، راه ورود برنج فرآوری نشده در فصل ممنوعیت واردات، از طریق دستور العمل جدید صادر شده توسط گمرک برای مناطق آزاد، بسته شد.

علی معقولی مدیرکل مرکز واردات و امور مناطق آزاد و ویژه گمرک جمهوری اسلامی ایران در نامه ای به تمامی گمرکات مستقر در مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی کشور، شرایط جدید واردات برنج را اعلام و آن را محدود به بسته بندی کرد.

در این نامه آمده است:«با توجه به محدودیت‌های ابلاغ شده نسبت به واردات برنج از سوی وزارت جهاد کشاورزی مقتضی است دستور فرمایند در زمان محدودیت و عدم امکان ثبت سفارش ورود برنج به قلمرو گمرکی، واردات برنج از طریق واحدهای بسته‌بندی مستقر در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی به داخل که صرفاً نسبت به ورود برنج به صورت فله به محدوده منطقه و سپس بسته‌بندی آن اقدام می‌کنند در قالب «درصد مجاز قابل ورود» امکان‌پذیر نمی‌باشد.

ضمناً در ایام اعمال محدودیت، واردات برنج به سرزمین اصلی توسط واحدهای فرآوری برنج مستقر در مناطق مزبور، پس از انجام عملیات فرآوری و پردازش در منطقه و بر اساس مصوبات کمیسیون تعیین ارزش افزوده و به میزان «درصد مجاز قابل ورود کالا» تعیین شده از سوی کمیسیون مزبور خواهد بود.»

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 24مهر1396 ، کدخبر: 1547097: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین