پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۷۷۷۲
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۷
کشاورزانی که بهای گندم خود را کامل دریافت نکرده‌اند، می‌توانند با مراجعه به بانک کشاورزی منطقه حواله خرید بذر و کود شیمیایی دریافت کنند.

شعار سال: عبدالمهدی بخشنده با اشاره به تأخیری که در پرداخت بخشی از بهای گندم خریداری‌شده در قالب خرید تضمینی از کشاورزان به وجود آمده اظهار داشت: با فرا رسیدن فصل کشت‌های پاییزه، از آنجایی که کشاورزان برای خرید نهاده‌های کشت جدید نیاز به تأمین نقدینگی دارند، در جلسه امروز با حضورحجتی وزیر جهاد کشاورزی، معاون امور زراعت و مدیرعامل بانک کشاورزی مقرر شد تا کشاورزانی که بهای گندم خود را کامل دریافت نکرده‌اند بتوانند با مراجعه به بانک کشاورزی منطقه خود برای خرید بذر و کود شیمیایی مورد نیاز خود، حواله خرید بدون دریافت وجه دریافت کنند.

معاون وزیر جهاد کشاورزی خاطرنشان کرد: بدیهی است پس از تأمین طلب این کشاورزان از دولت، معادل حواله پرداختی از طلب آنها کسر خواهد شد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار 30 مهر 96، کدمطلب:1552378، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین