پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۱۸۸۹
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۰
وزیر جهاد کشاورزی گفت: منابع موردنیاز خرید تضمینی گندم در اوایل اردیبهشت‌ماه تصویب و ابلاغ‌شده است و از اینکه کشاورزان با تأخیر بهای گندم خود را دریافت می‌کنند، عذرخواهی می‌کنم.

شعار سال: محمود حجتی امشب در بازدید از شهرک گلخانه‌ای آوه اظهار کرد: منابع موردنیاز خرید تضمینی گندم در اوایل اردیبهشت‌ماه تصویب و ابلاغ‌شده است و از اینکه کشاورزان با تأخیر بهای گندم خود را دریافت می‌کنند، عذرخواهی می‌کنم.

وی با اشاره به اینکه قیمت جهانی گندم 1300 تومان و قیمت خرید از کشاورزان 1370 تومان است، تصریح کرد: 7 میلیون تن گندم به‌منظور تولید نان به قیمت کیلویی 660 تومان در اختیار 70 هزار نانوایی در سطح کشور قرار می‌گیرد.

وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه به‌منظور تأمین مابه‌التفاوت قیمت گندم و یارانه‌ای که به نان داده می‌شود، دولت از منابع بانک مرکزی استفاده می‌کند، بیان داشت: پرداخت دیرهنگام از سوی بانک‌ها و کافی نبودن منابع مالی خزانه موجب تأخیر در پرداخت به کشاورزان می‌شود که از این بابت عذرخواهی می‌کنم.

وی بیان داشت: تلاش داریم تأخیر در پرداخت بهای گندم به کشاورزان را به حداقل برسانیم.

حجتی شهرک گلخانه منطقه آوه را بزرگ‌ترین شهرک گلخانه‌ای دانست و بیان داشت: بخش خصوصی در این شهرک با ایجاد اشتغال به‌عنوان یک کارآفرین نمونه‌ ده‌ها واحد گلخانه‌ای را نیز تأسیس کرده است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار 8خرداد 97، کدمطلب: 13970308001365 ، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین