پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۸۰۳۷
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۴
یک مقام آمریکایی از تلاش کاخ‌سفید برای تفاوت قائل شدن میان سرمایه‌گذاری در نهادهای مرتبط با سپاه و دیگر شرکت‌های ایرانی خبر داد.

شعارسال: یک مقام در وزارت خارجه آمریکا گفت کاخ‌سفید به دنبال تفاوت قائل شدن میان سرمایه گذاری جهانی در ایران و تعامل با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

«رکس تیلرسون» وزیر خارجه آمریکا روز یکشنبه طی اظهارات ضد ایرانی، نسبت به هرگونه تراکنش تجاری بین‌المللی با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هشدار و تهدید به اعمال تحریم کرده بود.

وبگاه شبکه «بلومبرگ» به نقل از این مقام وزارت خارجه آمریکا که خواست نامش فاش نشود، نوشت دولت ایالات متحده به دنبال آن است تا بین سرمایه‌گذاری در شرکت‌های مرتبط با سپاه و آنهایی که ارتباطی به این سازمان ندارند، تفاوت قائل شود.

از طرفی «راب مالی» معاون گروه بین‌المللی بحران درباره سفر نخست وزیر عراق به عربستان سعودی می‌گوید: «بهبود روابط بغداد-ریاض تحولی مثبت است. اما این یک امید واهی است که نفوذ ایران بر عراق دیگر برتر نباشد.»

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار: 1 آبان 1396 ، کدخبر: 13960801000048 ، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین