پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۸۱۵۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۶
مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: می توان از ظرفیت مبلغان برای فعالیت های عام المنفعه استفاده کرد.

شعار سال: حجت الاسلام کاظم لطفیان صبح دوشنبه دردیدار با مدیر عامل و مسئول نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر خراسان رضوی که در ساختمان صلح مشهد برگزار شد اظهار کرد: سازمان تبلیغات اسلامیآمادگیهمکاری مشترک با هلال احمر در زمینه های مختلف فرهنگی ،آموزشی و امدادی دارد.

وی افزود: به طور کلی اهل بیت (ع) تجسم اهداف بشردوستانه هلال احمر هستند و هلال احمر جمهوری اسلامی ایران نیز باید مظهر معارف انسانی و نجات بخش باشد.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی تاکید کرد:از ظرفیت هیئت های مذهبی و روحانیون ومبلغان می توان به بهترین نحو ممکن در فعالیت های عام المنفعه هلال احمر که انسانی و اسلامی است استفاده کرد.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از کمک رسانی های مردمی در سطوح جامعه توسط افراد خیرخواه گمنام و هیئتی ها انجام می شود ابراز کرد: شبکه جلسات قرآنی و کانون های فرهنگی و تبلیغی و انجمن های اسلامی سازمان تبلیغات و حتی جلسات مذهبی خانگی دارای ظرفیت بالایی برای جذب مخاطبان هستند که افراد می توانند با طی کردن دوره های آموزشی هلال احمر، در مواقع بحران کارایی داشته باشند.

لطفیان اظهار کرد: اثرگذاری حرف و کلام برخی مداحان وذاکران، فارغ از قضاوت درباره آن ها می تواند در خدمت مسئولیت اجتماعی و فعالیت های فرهنگی و امدادرسانی به مردم باشد.

وی ویژگی مشترک سازمان تبلیغات اسلامی و جمعیت هلال احمر را در مردمی بودن آن برشمردو خواستار همکاری و عضویت داوطلبانه روحانیون و طلبه های مرتبط با این سازمان در هلال احمر شد.

وی خاطرنشان کرد :بسیاری از بلایای امروزه، غیر طبیعی و ناشی از کارکرد غلط انسانهاست که باید نقش و تاثیر آن هارا در نشست های علمی ویژه ای بررسی و راهکارهای مقابله با آن ها را احصا کنیم.برخی حوادث طبیعی را که ما به اصطلاح «بلا» می نامیم و می دانیم بواقع شاید «بلا» نباشد و حکمت های دارد که ما از آن ها آگاه نیستیم.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضویهمچنین انجام اعمال خیر خواهانه و انسان دوستانه، بدون هرگونه توقع سپاس و قدرشناسیرا اقدامی مبتنی برقرآن دانست و تاکید کرد: شیعیان بنا بر حدیثی از امام صادق (ع)، اهل سخا و مهرورزی هستند و طبق فرمایش امام عسگری (ع) از آنچه دوست دارند و حلال است، ایثار می کنند.

وی افزود: برخی از ضرب المثل های متعارف در فرهنگ امروز جامعه، مانند اینکه می گویند «چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است» یا «روغن ریخته نذر امامزاده» کاملا خلاف قرآن و مغایر فرهنگ دین مبین اسلام است.

لطفیان تاکید کرد:مجموعه هلال احمر دارای کارکردی اجتماعی و فرهنگی استکه تاثیر بسزایی در تحقق رویکرد قرآنی در فعالیت های بشر دوستانه دارد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ 1 آبان 96، کد مطلب: 4122220:www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
Fight
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۹
0
0
دوست خوب من وقتی مردم نون ندارن به بچشون بدن انتظار داری بیان برای شما کار فرهنگی کنن
پدرمادر های ما تبدیلبه تراکتور شدن فقط
س.د۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین