پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۸۶۳۲
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۳
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: متاسفانه آقای احمدی نژاد با ادغام سازمان جوانان با وزارت ورزش این وزارت خانه و حوزه جوانان را نابود کرد.

شعار سال«رسول خضری» نماینده مردم سردشت و پیرانشهر پیرامون وضعیت طرح تبدیل سازمان میراث فرهنگی به وزارتخانه گفت: ما تا امروز جلسات متعددی در کمیسیونمشترک برای تبدیل سازمان میراث فرهنگی به وزارتخانه داشتیم و مهمترین قسمت نتیجه گیری ما در قسمت گردشگری است.

او ادامه داد: معتقدیم در حوزه میراث فرهنگی و گردشگری جزو پنج کشور برتر دنیا هستیم بنابراین ظریفت لازم را برای پیشرفت و درآمدزایی در این حوزه داریم.

خضری با تاکید بر اینکه "متاسفانه در حال حاضر حدود 5درصد از ظرفیت گردشگری و میراث فرهنگی ما استفاده می شود"تصریح کرد:سعی داریم در این طرح به سمت اشتغال زایی برویم.

نایب رییس کمیسیون مشترک تبدیل سازمان میراث فرهنگی به وزارتخانه متذکر شد: داشتن یک وزارت خانه پاسخگو و نظام مند برای میراث فرهنگی علاوه بر اینکه پاسخگویی در این بخش را افزایش می‌دهد، می‌تواند عامل مهمی در اشتغال ایران باشد.

او با اشاره به اینکه "شاید تا دو ماه دیگر بررسی این طرح طول بکشد" ادامه داد:اولویت اصلی ما بر این است که بتواینم وزارت خانه پرقدرت راه اندازی کنیم.

خضری گفت: کشوری مانند ترکیه بدون منابع زیرزمینی بر حوزه گردشگری تکیه دارد و سه برابر درآمد خود را از این حوزه بدست می آورد. ما در مجلس نهم با 186 امضا برای تبدیل این سازمان به وزارت‌خانه تلاش کردیم اما متاسفانه از سوی دولت حمایت نشد.

نایب رییس کمیسیون مشترک تبدیل سازمان میراث فرهنگی بهوزارتخانه پیرامون این مسئله که کمیسیون فرهنگی از ارجاع و بررسی این طرح در یک کمیسیون مشترک گلایه دارد، تصریح کرد: تشکیل این کمیسیون با رای گیری انجام شد و تصمیم فردی نبوده است و از اعضای کمیسیون فرهنگی هم در این کمیسیون حضور دارند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلسادامه داد: بحث هولدینگ های گردشگری در زیر مجموعه کمیسیون های اجتماعی است و باید این را در نظر داشته باشیم. بهترین حالت برای بررسی طرح مذکور با وجود کمیسیون مشترک قابل پیگیری است.

خضری در خاتمه پیرامون لایحه احیای سازمان ملی جوانان گفت: متاسفانه آقای احمدی نژاد با ادغام سازمان جوانان با وزارت ورزش این وزارت خانه و حوزه جوانان را نابود کرد. لایحه اصلاح سازمان ملی جوانان عمل بسیار پسندیده است که با همه توان از آن اعتقاد می‌کنیم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا ، تاریخ انتشار آبان 96، کدمطلب:628728، www.bornanews.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین