پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۹۶۶۰
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۱
فرمانده‌کل سپاه پاسداران گفت: امروز آمریکا می‌خواهد از ملت ایران، بیعت بگیرد و اربعین یک «نه» بزرگ به این خواسته آمریکاست.

شعارسال : سردار لشکر محمدعلی جعفری فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز سه‌شنبه ۹ آبان در همایش جهان بدون ترور گفت: به برکت خون شهدا و ایستادگی ملت ایران، جهان به معنای اربعین و پیام آن و هدف امام حسین (ع) در عاشورا پی می‌برد و هرسال بر عمق معنایی اربعین افزوده می‌شود.

وی با اشاره به این که پیام اربعین مبارزه با ظلم و مخالفت با ظلم‌پذیری و ستمگری است، اظهار داشت: امروز آمریکا می‌خواهد از ملت ایران، بیعت بگیرد و اربعین یک «نه» بزرگ به این خواسته آمریکاست.

جعفری تصریح کرد: بزرگترین درس عاشورا نرفتن زیر بار سلطه است.

وی با تأکید بر این که دشمن برنامه‌های جدیدی علیه انقلاب اسلامی و ملت ما دارد، اظهار داشت: اکثر ملت‌های مسلمان تحت ستم به این نتیجه رسیدند که تن‌ها راه سعادت، ایستادگی برابر ظالمین و دست‌نشانده‌های آمریکاست.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: این ایستادگی، الزاماتی دارد که یکی عزم و اراده راسخ برگرفته از باور و ایمان عمیق است و الزام دیگر، تجهیز شدن جامعه به ابزارهای دفاعی است که باید در این راستا همه توانمندی‌ها را فراهم کرد.

وی تصریح کرد: ما مرکز مقاومت در برابر نظام سلطه هستیم و بیش از دیگران باید به این اصل پایبند باشیم.

جعفری گفت: مردم ما قدر توان دفاعی خود از جمله موشکی را می‌دانند و مثل ناموس خود از آن دفاع می‌کنند.

وی ادامه داد: همین امروز آمریکا قصد دارد اجرای تحریم‌های موسوم به «کاتسا» را به بهانه توانمندی موشکی ایران آغاز کند، در حالی که سپاه و توان موشکی، بهانه و توان اقتصادی ایران برای آن‌ها هدف است.

فرمانده کل سپاه تصریح کرد: برجام چه فایده‌ای برای ما داشت. ملت ایران بار‌ها بدعهدی آمریکا را تحریه کرده است.

وی ادامه داد: آمریکا بداند هرچه فشار اقتصادی و تحریم را بیشتر کند، اراده ملت ایران در افزایش توان دفاعی و موشکی بیشتر می‌شود و برد و دقت موشک‌ها را بیشتر خواهند دید.

سرلشکر جعفری تصریح کرد: ملت ایران جواب توطئه‌های قدرت‌های بزرگ و کوچک را در میدان عمل و بصورت غافلگیرکننده خواهد داد. ایران برای کارهای بزرگ آماده است. تاریخ این ملت گویای غیرتمندی مردمان ما است.

فرمانده کل سپاه ادامه داد: آمریکا اولین و بزرگترین حامی تروریست‌ها ازجمله اسرائیل و عربستان خائن است.

وی در ادامه گفت: به زودی داعش در سوریه از بین می‌رود و سرزمینی دست آن‌ها نخواهد ماند هرچند ممکن است اثار آن‌ها در جامعه بماند.

 

شعارسال؛ با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجو ، تاریخ انتشار:9 آبان 96، کد خبر : 643450،www.snn.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین