پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۹۶۸۳
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۲
بیش از ۹۰ دانشمند اتمی آمریکایی طی نامه‌ای به کنگره این کشور، ضمن حمایت از توافق هسته‌ای ایران، از آن‌ها خواستند مانع خروج «دونالد ترامپ» رئیس جمهور ایالات متحده از برجام شوند.

شعارسال: بیش از ۹۰ دانشمند اتمی آمریکایی طی نامه‌ای به کنگره این کشور، ضمن حمایت از توافق هسته‌ای ایران، از آن‌ها خواستند مانع خروج «دونالد ترامپ» رئیس جمهور ایالات متحده از برجام شوند.

این افراد شامل یک طراح بمب‌های هیدروژنی طی نامه‌ای به سران مجلس‌های سنا و نمایندگان آمریکا ضمن تاکید بر مسئولیت مهم کنگره در قبال توافق هسته‌ای، گفتند برجام توانسته راه دستیابی ایران به سلاح اتمی را ببندد.

به نوشته وبگاه روزنامه «نیویورک تایمز» در این نامه تاکید شده است: «کنگره باید اطمینان حاصل کند که ایالات متحده در توافق باقی بماند.»

این متخصصان اتمی آمریکا با بیان اینکه اعتراضات ترامپ به برجام را می‌توان بدون مذاکره مجدد هم درنظر گرفت، نوشتند مذاکره مجدد بر سر توافق هسته‌ای، یک هدف غیرواقع‌گرایانه است.

در این نامه همچنین راه‌هایی برای نظارت بهتر بر فعالیت‌های ... سته‌ای ایران (و هر کشور دیگری) بدون امضای توافقی مانند برجام و همچنین روش‌های قوی‌تری برای راستی‌آزمایی در تاسیسات غنی‌سازی اورانیوم در سایت‌های ... سته‌ای پیشنهاد شده است.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری دانشجو، تاریخ انتشار: 9آبان1396، کدخبر: 643421: www.snn.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین