پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۹۹۵۰
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۸
عضو فراکسيون روحانيت مجلس با بيان اينکه يکي از استانداران در يکسال بيش از 400 سکه از بيت‌المال هديه داده است، گفت: بيشتر هزينه‌ها در کشور مصارف غير ضروري است که توسط دستگاه‌هاي اجرايي انجام مي‌شود و دولت در نظام بودجه‌ريزي نتوانست موفق عمل کند.

شعارسال: حجت‌الاسلام والمسلمين احدآزاديخواه، نماينده مردم ملاير خاطرنشان کرد: اين ريخت و پاش‌ها باعث شده تا ما در حوزه عمراني بسيار ضعيف عمل کنيم، دولت در حوزه عمراني به يک قهقرا رسيده و پروژه‌هاي عمراني ما يا متوقف شده‌اند يا به کندي کارشان پيش مي‌رود. وي افزود: امروز نظام ماليات در کشور ما با يک چالش جدي مواجه است، مردم در اين وضعيت رکود بازار در پرداخت ماليات با مشکلات جدي مواجه هستند اما دانه درشت‌ها از پرداخت ماليات شانه خالي مي‌کنند.

عضو فراکسيون روحانيت مجلس اظهارداشت: ما هنوز اقتدار دولت با دانه درشت‌ها را نديده‌ايم و در مقابل براي واحدهاي کوچک صنفي که گرفتار شده‌اند ما نظام مالياتي را مشاهده مي‌کنيم.وي در پايان خاطرنشان کرد: اگر دولت جلوي رانت‌ها و اختلاس‌هاي ميلياردي که بعضاً توسط نور چشمي‌ها اتفاق مي‌افتد را بگيرد حتماً شرايط بودجه‌اي ما در کشور بسيار بهتر از شرايط فعلي خواهد بود و مشکل جدي در اين زمينه نخواهيم داشت.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از روزنامه نصف جهان، تاریخ انتشار: 1آبان1396، کدخبر: 54753: www.nesfejahan.net


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین