پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
کد خبر: ۹۰۳۷۹
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۴
دکتر کریمی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی تهران، در حکمی دکتر محمود بیگلر را به سمت سرپرست معاونت توسعه مدیریت و برنامه ریزی منابع دانشگاه منصوب و از خدمات دکتر توکلی قدردانی کرد.

شعار سال: دکتر کریمی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی تهران، در حکمی دکتر محمود بیگلر را به سمت سرپرست معاونت توسعه مدیریت و برنامه ریزی منابع دانشگاه منصوب و از خدمات دکتر توکلی قدردانی کرد.

در متن این حکم آمده است:

جناب آقاي دکتر محمود بیگلر
استادیار محترم دانشگاه

با سلام و احترام
دانشگاه علوم پزشکي تهران به عنوان نماد آموزش عالي در حيطه علوم پزشکي وظیفه خود می‌داند که با قوت، رسالت خود را در حیطه‌های آموزش، تحقیق و فن‌آوری و ارایه خدمات سلامت با کیفیت مطلوب و به صورت روزآمد پیگیری و محقق نماید.
نظر به تعهد، تجربه و توانمندی‌هاي ارزشمند شما، بدين‌وسيله جنابعالي را به عنوانسرپرست معاونت توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع دانشگاهمنصوب مي‌نمايم. انتظار می‌رود با تعامل سازنده با ساير معاونين و رؤساي بیمارستان‌ها، بهره‌مندي از توان مديران و کارشناسان آن حوزه و جلب همکاری اعضای محترم هیأت علمی دانشگاه علاوه بر تدبير امور جاري، نسبت به برنامه‌ریزی جهت امور زیر تا حصول نتيجه، اهتمام ويژه مبذول فرمائيد:
• عملیاتی نمودن برنامه ششم توسعه و برنامه سلامت دولت دوازدهم متناسب با مأموریت‌های آن حوزه
• تعیین اولویت‌های آن حوزه با توجه به اسناد بالادستی به ویژه نقشه علمی و همچنین تجارب برنامه‌های پیشین دانشگاه با هدف تدوین برنامه چهارساله 1400-1396 دانشگاه
• اقدامات لازم در زمینه استمرار طرح تحول نظام سلامت متناسب با مأموریت‌های آن حوزه
• توجه خاص به ارتقای کرامت نیروی انسانی همراه با افزایش بهره‌وری با تأكيد بر توان‌مندسازي، حفظ و ارتقاء سلامت کارکنان 
• لزوم توجه ویژه به ارتقای اخلاق سازمانی با بهره‌گیری از آموزه‌های علمی، دینی و ملی
• صیانت از منابع فیزیکی و مالی، خلق منابع جدید و مدیریت هزینه‌ها
• برنامه‌ريزي براي تفويض امور به محيط و تسريع و تسهيل آن در ستاد
• برنامه‌ريزي براي تكميل زيرساخت‌هاي فناوري اطلاعات در سطح تمام واحدهاي دانشگاه و طراحي سيستم‌هاي الكترونيك سلامت و مديريت اطلاعات با همكاري مديريت آمار و فناوري اطلاعات
• پيگيري تكميل پروژه‌هاي عمراني در دست اجرا و تسريع در فرآيندهاي اجرايي عمراني در سطح ستاد
امید می‌رود حوزه معاونت توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع دانشگاه با به کار گرفتن تمام توان و ظرفیت، به حركت خود با سرعت و شتاب مطلوب در جهت اهداف تعيين شده ادامه دهد. از درگاه خداوند متعال توفیق شما را در انجام امور محوله خواستارم.

دكتر عباسعلي كريمي
سرپرست دانشگاه

همچنین رييس دانشگاه در نامه اي از خدمات دکتر توکلی در طول تصدي معاونت توسعه دانشگاه قدرداني کرد.

جناب آقاي دکتر حسن توكلي
دانشيار محترم دانشگاه

با سلام و احترام
مسئوليت‌پذيري و همکاري اعضاي هيأت علمي در اداره امور اجرايي دانشگاه علوم پزشکي تهران، بدون ترديد يکي از مهمترين عوامل پيشرفت آن در دوره حيات پربرکت دانشگاه بوده است.
لازم مي‌دانم از تلاش‌ها و خدمات ارزشمند جنابعالي در طي دوره مسئوليت معاونت توسعه مديريت و برنامه‌ريزي منابع دانشگاه که نتايج پرباري در پي داشته است سپاسگزاري نمايم و برايتان از درگاه خداوند متعال سلامتي و سعادت روزافزون مسئلت کنم.
اميدوارم دانشگاه و عرصه نظام سلامت کشور همچنان بتواند از تجارب و توانمندي‌هاي ارزنده شما استفاده نمايد.

دكتر عباسعلي كريمي
سرپرست دانشگاه

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت دانشگاه علوم پزشکی تهران ، تاریخ انتشار 25 مهر96، کدمطلب:٧١٥٠٧، www.pr.tums.ac.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین