پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۵۶۱۴
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۱
مدیرکل آموزش و توسعه نیروی انسانی شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران در سومین کارگاه آموزشي معاونان حوزه اداری و مالی فرودگاه‎هاي کشور در فرودگاه تبریز گفت: در حال حاضر مهم‎ترین دستور کار معاونت توسعه مدیریت و منابع معطوف به "سیستم‎سازی" است.

شعار سال: این کارگاه با حضور علی اکبر دلوریانزاده، مدیرکل آموزش و توسعه نیروی انسانی، صمد محمدی مدیرکل تدارکات و تامین تجهیزات و مصطفی صفائی مدیرکل فرودگاههای استان آذربایجان شرقی، با هدف بررسی موضوعات مدیریت منابع و توسعه سرمایه انسانی مورد نياز فرودگاهها برای ارتقای سطح دانش و مهارت در محورهای نظارت مالی، رهبری تحول در سازمان، مدلهای تعالی سازمانی و مدیریت منابع برگزار شد.

دلوریانزاده در سخنانی ضمن تشکر از میزبانی مطلوب فرودگاه تبریز گفت: فلسفه وجودی مسئولان در تمام عرصههای مدیریتی خدمت به مردم است و در همین راستا "مدیریت با کیفیت" بهترین خدمتی است که میتوان به مردم ارائه داد.

وی گفت: امروز بدون شک معاونت توسعه مدیریت و منابع مهمترین معاونت فرودگاههای کشور است و حفظ و ارتقای نیروی انسانی و توسعه مدیریت مهمترین وظیفه این معاونت است.

مدیرکل آموزش و توسعه نیروی انسانی در ادامه با اشاره به اهمیت سیستمسازی در یک مجموعه گفت: متاسفانه ما در کشور از عدم وجود سیستمهای بهینه رنج میبریم و مجموعههای اداری هرچه بیشتر وابسته به افراد است که این موضوع باعث کاهش کارایی و عدم شفافیت شده است که در حال حاضر مهمترین دستور کار معاونت توسعه مدیریت و منابع معطوف به "سیستمسازی" است.

صمد محمدی مدیرکل تدارکات و تامین تجهیزات شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران به عنوان سخنران بعدی گفت: سلامت مالی باید مهمترین دغدغه و سرلوحه کار معاونان اداری و مالی فرودگاههای کشور باشد که در کنار آن "جاهطلبی" و قانع نبودن به وضع موجود در راستای اهداف شرکت مهمترین خواسته ما از معاونین حوزه اداری و مالی فرودگاههای کشور است.

پیش از آن نیز مدیرکل فرودگاههای استان آذربایجان شرقی گفت: اداره کل فرودگاههای استان آذربایجانشرقی افتخار دارد که مورد اعتماد مدیران شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران برای میزبانی این کارگاه آموزشی قرار گرفته است و تمام تلاش بنده و همکارانم این است که به بهترین شکل ممکن میزبانی شایسته برای این رویداد مهم باشیم.

صفایی در گزارشی با اشاره به دستاوردهای اداره کل فرودگاههای استان آذربایجان شرقی در سال گذشته گفت: آمار مسافر فرودگاه تبریز در سال 2016 نسبت به سال 2015 از افزایش 31 درصدی برخوردار است که این آمار در حوزه پروازی در سال 96 نسبت به 95 از یک افزایش 5 درصدی برخوردار می باشد.

وی افزود: اداره کل فرودگاهها استان آذربایجان شرقی همچنین در بخش آموزش جزو پیشروترین فرودگاه های کشور است که آمار 146 نفر ساعت آموزش در سال گذشته حکایت از این موضوع دارد.

تقدیر از چهار تن از معاونان برتر حوزه اداری و مالی فرودگاههای کشور برنامه دیگر این کارگاه آموزشی بود که در آن از معاونان اداره کل فرودگاههای آذربایجان شرقی، سیستان و بلوچستان، هرمزگان و کرمانشاه تجلیل شد.

همچنین مدیرکل آموزش و توسعه نیروی انسانی شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران با اهدای لوح تقدیری از مدیرکل و کارکنان اداره کل فرودگاههای آذربایجان شرقی به جهت میزبانی مطلوب این کارگاه آموزشی تقدیر کرد.

لازم به ذکر است این کارگاه آموزشی از هفت آذر، در فرودگاه تبریز آغاز شده است و به مدت سه روز ادامه خواهد یافت.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری پرواز خبر، تاریخ انتشار 7 آذر 96، کد مطلب: 26656، www.airlinepress.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین