پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۲۶۱۸۲۹
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۲
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز طی ابلاغی دکتر اسداله احمد زاده را به عنوان سرپرست دانشکده دندانپزشکی دانشگاه منصوب نمود. پیش از این دکتر مهران ماپار عهده دار این مسئولیت بوده است.

شعار سال: دكتر فرهاد ابول نژادیان سرپرست دانشگاه علوم پزشكي جندي شاپور اهواز طي ابلاغي، جناب آقاي دكتر اسداله احمدزاده را به سمت " سرپرست دانشکده دندانپزشکی دانشگاه " منصوب نمود.

در متن اين ابلاغ خطاب به جناب آقای دکتر اسداله احمد زاده آمده است:

جناب آقای دکتر اسداله احمدزاده

با سلام و احترام؛

نظر به مراتب تعهد دانش و تجارب ارزنده علمی و اجرایی جنابعالی در دانشگاه با حفظ پست سازمانی و به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست دانشکده دندانپزشکی دانشگاه منصوب می‌شوید.

انتظار دارد در نهایت اهتمام و بر اساس اهداف، سیاست‌ها و برنامه‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سایر اسناد بالادستی، در راستای رفع نیازها و مشکلات، با بهره مندی و جلب مشارکت اساتید، محققان و کارشناسان و دانشجویان محترم و همچنین با همفکری و همدلی سایر مدیران دانشگاه با یاری خداوند منان در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) در جهت پیشرفت و اعتلای سلامت جامعه اسلامی گام‌های موثری بردارید.
 

توفیق هرچه بیشتر جنابعالی در راه خدمت به مردم شریف و بزرگوار ایران اسلامی و خوزستان قهرمان از خداوند بزرگ خواستارم.

دکتر فرهاد ابول نژادیان

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور، تاریخ 27 بهمن 98، کد مطلب: 7949: www.ajums.ac.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین