پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۰۷۸۲
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۹
معاون صید و بنادر صیادی شیلات هرمزگان با اعلام این خبر گفت: دو هزار و صد صیاد با ۱۷۱ فروند لنج از یازدهم مهرماه صید میگو را از صیدگاه‌های هرمزگان آغاز کردند.

شعار سال: مسعود بارانی با بیان اینکه در این مدت هزار و ۴۵ تن میگوی درشت و ۳۱۶ تن میگوی سر تیز صید شده است، پیش‌بینی کرد تا پایان فصل صید هزار و ۵۳۰ تن میگو صید شود که ۱۷ درصد بیشتر از مدت مشابه پارسال بوده است.

معاون صید و بنادر صیادی شیلات هرمزگان اضافه کرد: اجرای طرح دریابست، رهاسازی بچه میگو در دریا و کاهش آلودگی خور‌های منطقه شرق هرمز از علت‌های افزایش صید میگو است.

بارانی تصریح کرد: زمان پایان صید را پژوهشکده اکولوژی خلیج‌فارس تعیین می‌کند و احتمالاً تا پایان آبان ماه صید میگو ادامه دارد.

وی ادامه داد: امسال ۴۵ میلیون قطعه بچه میگو برای بازسازی و جلوگیری از کاهش نسل میگو در ذخیره‌گاه‌های استان رهاشده است.

بارانی در پایان با بیان اینکه میگوی صید شده در بازار‌های هرمزگان و استان‌های هم‌جوار به فروش می‌رسد، خاطرنشان کرد: استان هرمزگان با داشتن بیش از ۲۹ هزار صیاد، ۲۲ بندر صیادی و صید سالانه بیش از ۲۴۰ هزار تن آبزی رتبه نخست صید ساحلی در کشور را دارد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ 14 آبان 96 ، کد مطلب: 968-2284-5: www.khalijefars.isna.ir



اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین