پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۱۹۹۲
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۰
استاندار هرمزگان در حاشيه بازديد از شش جزيره خليج فارس در هرمزگان گفت: براي توسعه گردشگري و رفع مشكلات آموزشي و بهداشتي جزاير برنامه داريم.

شعار سال: دكتر فريدون همتي پس از بازديد از اين جزاير با تأكيد بر اين كه بايد توجه ويژه‌اي به جزاير داشته باشيم، اظهار داشت: در اين بازديد با مسائل و مشكلات مردم ساكن در جزاير آشنا شديم و برنامه‌ريزي‌هايي براي رفع اين مشكلات انجام خواهد شد. وي ادامه داد: جزاير هرمزگان از قابليت‌هاي اقتصادي خوبي برخوردار است و براي گردشگران نيز مناطق جذابي هستند و بايد سفر و رفت و آمدها به جزاير هرمزگان براي مردم و گردشگران تسهيل شود.
استاندار هرمزگان افزود: براي تجهيز مكان‌هاي بوم‌گردي و توسعه گردشگري و مسائل آموزشي و بهداشتي در جزاير برنامه‌هايي داريم.
همتي از سفر وزير كشور به جزاير هرمزگان خبر داد و بيان داشت: وزير كشور سه هفته ديگر از جزاير خليج فارس بازديد خواهد داشت و در اين سفر درخواست‌ها و مشكلات مردم جزاير را به وزير كشور منتقل خواهيم كرد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از روزنامه اطلاعات، تاریخ انتشار 20 آبان 96، شماره: 26864


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین