پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۲۰۳
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۸
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: من چه در بررسی شورای نگهبان ردصلاحیتم تأیید شود یا نشود، همه را تشویق می‌کنم که در انتخابات آینده مشارکت جدی داشته باشند.

شعارسال: علی مطهری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در چهاردهمین کنگره حزب مردم‌سالاری که در مجتمع آدینه تهران برگزار شد، اظهار داشت: من بر ضرورت مشارکت بالای مردم در انتخابات آینده تاکید دارم.

وی ادامه داد: معتقدم مردم باید به صورت فعال در انتخابات شرکت کنند. ما تجربه مجلس نهم را داریم که در آن اصلاح‌طلبان تقریبا انتخابات را عملا تحریم کرده بودند و غیر از چند حزب مانند حزب مردم‌سالاری اکثر اصلاح‌طلبان انتخابات مجلس نهم را تحریم کردند که نتیجه آن مجلس نهم شد؛ مجلسی که با مجلس ایده‌آل فاصله زیادی دارد.

نماینده مردم تهران در مجلس افزود: با مقایسه مجلس هشتم با نهم متوجه می‌شویم که مجلس هشتم قوی‌تر و بهتر بود و نمایندگان خوش‌فکر بیشتری داشت؛ یعنی 50 تا 60 نفر خوش‌فکر در مجلس هشتم حضور داشتند که می‌توانستیم در مورد مسائل اساسی صحبت کنیم، اما تعداد این افراد خوش‌فکر در مجلس نهم از 10 نفر تجاوز نمی‌کند.

مطهری گفت: اگر اصلاح‌طلبان مجلس نهم را تحریم نمی‌کردند مجلس بهتری داشتیم و امروز هم حتی اگر ردصلاحیت‌ها و عدم احراز صلاحیت‌ها باقی بماند، ما افرادی را داریم که اگر مردم همت کنند مجلس بهتری تشکیل می‌شود.

نماینده مردم تهران در مجلس خاطرنشان کرد: من چه در بررسی شورای نگهبان ردصلاحیتم تایید شود یا نشود همه را تشویق می‌کنم که در انتخابات آینده مشارکت جدی داشته باشند. انتخابات خبرگان و مجلس دارای اهمیت است و انتخابات ریاست‌جمهوری 96 بستگی به این انتخابات دارد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 9بهمن1394، کدخبر: 984493: www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین