پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۲۹۶۷
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۱
معاون امنیتی دادستان‌کل کشور اعلام کرد: هر نهاد و دستگاه موظفی که در حوزه امدادرسانی و کمک به مردم آسیب‌دیده کوتاهی کرده یا سهل‌انگاری داشته باشد برخورد قضایی خواهد شد.

شعارسال: مهدی امیری اصفهانی معاون امنیتی دادستان کل کشور  ضمن ابراز تسلیت و تأثر از زلزله اخیر غرب کشور، اظهار داشت: همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند تمام دستگاه‌ها و نهادهای مربوطه موظف به امدادرسانی به مردم مظلوم آسیب‌دیده هستند.

وی با بیان اینکه "طی تماس با نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی در مناطق حادثه‌دیده در جریان روند رسیدگی به زلزله‌زدگان قرار گرفتم"، تصریح کرد: طی تماس با آقای دکتر تجری نماینده محترم مردم قصرشیرین و سرپل‌ذهاب و همین طور آقای سلیمانی نماینده محترم مردم هرسین و کنگاور در مجلس شورای اسلامی متوجه شدم که بحمدالله وضعیت آواربرداری مراحل نهایی خود را طی می‌کند.

امیری اصفهانی در پاسخ به این سؤال که "در رابطه با تأمین امنیت منطقه و جلوگیری از غارت کمک‌های مردمی و دولتی چه تمهیداتی در نظر گرفته شده است؟"، گفت: شب گذشته شورای تأمین استان با حضور سردار مؤمنی تشکیل جلسه داده است. نتیجه این جلسه همان طور که آقایان تجری و سلیمانی گفتند منجر به حضور مؤثرتر نیروی انتظامی در منطقه شده است. به نظر می‌رسد وضعیت منطقه روند بهتری را طی می‌کند.

وی با تأکید به اینکه با هر نهاد و دستگاه موظفی که در حوزه امدادرسانی و کمک به مردم آسیب‌دیده کوتاهی کرده یا سهل‌انگاری داشته باشد برخورد قضایی خواهد شد، افزود:‌ طی تماس با دادستان کرمانشاه هماهنگی‌های لازم در این خصوص انجام شده است.

معاون امنیتی دادستان کل کشور در پاسخ به این سؤال که "با توجه به تخریب مسکن‌های نوساز مهر و بیمارستان تازه‌تأسیس سرپل‌ذهاب که افکار عمومی را جریحه‌دار کرده و فضای مجازی این روزها کاملاً متأثر از این واقعه است دستگاه قضایی چه اقداماتی را ترتیب خواهد داد؟"، گفت:‌ همان طور که مستحضر هستید کارفرمای بیمارستان سرپل‌ذهاب روزهای گذشته بازداشت شده و دستگاه قضا با قاطعیت این پرونده را پیگیری خواهد کرد زیرا رعایت استانداردهای فنی و اصول ایمنی در ساخت‌وسازها و نظارت دقیق بر اعمال آن‌ها توسط همه دست‌اندرکاران ذی‌ربط ضرورت دارد و حفظ جان و مال مردم وظیفه‌ای غیر قابل انکار و کوتاهی در این عرصه، غیر قابل گذشت است فلذا به مردم عزیز قول برخورد قاطع با مسببان این حادثه را می‌دهیم.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 24آبان1396 ، کدخبر: 1575481: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین