پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۳۲۰۲
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۳
حسین زاده از آغاز پرداخت تسهیلات ۵ تا ۱۰ میلیون تومانی به زلزله زدگان از شنبه،۲۷ آبان ماه خبر داد.

شعارسال : محمدرضا حسین زاده رئیس شورای هماهنگی بانک‌های دولتی اظهار کرد: وام های 5 تا 10 میلیون تومانی و همینطور انواع مختلفی از تسهیلات قرض الحسنه را برای زلزله زدگان مناطق غرب کشور در نظر گرفته ایم.

وی با بیان اینکه همکاران شبکه بانکی به طور کامل در شعب مختلف بانک ها در مناطق زلزله زده حاضر خواهند بود، اعلام کرد: افراد می توانند از  شنبه، 27 آبان ماه برای تشکیل پرونده دریافت تسهیلات به بانک های مختلف مراجعه کنند.

این مقام مسوول با ابراز همدردی با زلزله زدگان تاکید کرد: این هموطنان هیچگونه نگرانی از بابت تعمیرات خانه های خود که بر اثر زلزله اخیر آسیب دیده اند، نداشته باشند.

رییس شورای هماهنگی بانک های دولتی تاکید کرد: این افراد می‌توانند با کمترین مدارک لازم، برای دریافت تسهیلات به بانک ها مراجعه کنند.

وی در خاتمه گفت: جدا از تسهیلات در نظر گرفته شده برای کمک به زلزله زدگان، به نمایندگی از بانک های دولتی وضعیت مسکن در این مناطق را مورد بررسی قرار داده و برای بازسازی هرچه سریعتر آنها تسهیلاتی را در نظر خواهد گرفت که جزییات آنها متعاقبا اعلام خواهد شد.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری خبرآنلاین، تاریخ انتشار:26 آبان 1396، کدخبر: 728403،www.khabaronline.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین