پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۵۱۹۵
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۷
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از اعطای دفترچه امدادی به ۵۳ هزار خانوار حادثه دیده در زلزله اخیر کرمانشاه خبر داد.

شعارسال: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از اعطای دفترچه امدادی به ۵۳ هزار خانوار حادثه دیده در زلزله اخیر کرمانشاه خبر داد.

محمد رضا امیریان ، با بیان اینکه ۵۳ هزار خانوار حادثه دیده تا کنون دفترچه امدادی دریافت کردند، ابراز داشت: در ۷ شهرستان متاثر از زلزله این خانوارها شناسایی شدند و اقدامات و توزیع اقلام در قالب همین دفترچه های امدادی صورت می گیرد.

وی یادآور شد: غیر از سرپل ذهاب تمامی مناطق دیگر از جمله اسلام آبادغرب، دالاهو، قصرشیرین و گیلانغرب بسته های ۷۲ ساعته خود را تا کنون دریافت کرده اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: علاوه بر این اقلام ۷۲ ساعته روزانه هدایای مردمی بین حادثه دیدگان توزیع می شود.

وی تصریح کرد: در سرپل ذهاب ۱۱ هزار و ۶۰۰ خانوار حائز شرایط دریافت اقلام و سبدهای غذایی جمعیت هلال احمر هستند و در این زمینه هیچ محدودیتی در مورد بحث توزیع و میزان آن نداریم.

امیریان بیان داشت: این سبدها بیشتر برای خانواده های ۳ نفره در نظر گرفته شده اند که شامل یک کیسه برنج ۱۰ کیلویی، انواع کنسروها و ... است و پس از بررسی و نظارت بر تاریخ مصرف بین آسیب دیدگان توزیع می شود.

وی ادامه داد: همچنین تقسیم جیره های خشک از جمله چایی، قند، شکر، برنج و ... در دستور کار قرار دارد تا بتوانیم خانوارهای را به شرایط عادی زندگی برگردانیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت: در بیشتر موارد اقلام را درب چادرها و بر اساس دفترچه های امدادی تقسیم می کنیم.

وی در پایان گفت: برای دریافت دفترچه ممکن است افرادی غیر از حادثه دیدگان ثبت نام کرده باشند که در این زمینه براساس آمار و اطلاعاتی که بنیاد مسکن قرار است تا جمعه تهیه کنند افراد را شناسایی خواهیم کرد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 7 آذر 1396، کدخبر: 4156804، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین